NOTD – Pink Leopard Nailart

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

pink leopard nailart

Vandaag laat ik jullie de nailart zien die ik vorige week droeg naar het Herôme event. De winactie die ik vorige week ben begonnen, loopt trouwens nog! Kijk snel verder voor alle foto’s van deze supertoffe nailart!

Eindelijk heb ik hem dan kunnen maken: een leopard print nailart! Ik had het al eens eerder geprobeerd, maar zonder ultradun kwastje kan het simpelweg niet mooi lukken. Nu ik het 5×0 kwastje heb, ben ik van alles aan het proberen, en nu heb ik dus eindelijk een leopard print nailart kunnen maken! Ik ben zo blij :D

pink leopard nailart

pink leopard nailart

pink leopard nailart

pink leopard nailart

pink leopard nailart

pink leopard nailart

pink leopard nailart

pink leopard nailart

Héél, héél veel complimentjes kreeg ik over deze nailart, die ik maak Pink Leopard heb genoemd. Ik maakt hem met de drie lakjes die je hierboven ziet staan, in combinatie met mijn 5×0 ultradunne kwastje. Ik begon natuurlijk met een basecoat, waarna ik Essie’s Fiji gebruikte als all-over basiskleur. Daarna bracht ik met de felroze Action striper in de kleur Paris Pink de vlekken aan. Toen die allemaal goed gedroogd waren, begon ik hier de zwarte accenten omheen aan te brengen met het kwastje en de zwarte kleur City Blackout van NYC. Easy as that! Om ervoor te zorgen dat de nailart lekker lang zou blijven zitten én ik niet nog een halfuur moest wachten, bracht ik de INM out the door topcoat aan. Toppertje! Review hiervan volgt snel!

pink leopard nailart

pink leopard nailart

Even ter illustratie: zo zag de nailart eruit vlak voor ik hem verwijderde, zes(!!) dagen later! Zoals je ziet heeft er voornamelijk wat tipwear plaatsgevonden.

pink leopard nailart

pink leopard nailart

Aan mijn rechterduim had een haakje dat ik eraf heb getrokken (oeps..), vandaar dat die nagel er wat gehavend uitziet. Bij de rest van de nagels zie je weer alleen maar tipwear. Ik vond mijn nagels vooral weer te lang worden en wilde ze weer vijlen, vandaar dat ik het eraf haalde. Zo zie je maar hoeveel verschil dikke, gezonde nagels maken! Ook door het terugduwen van je nagelriemen kun je je nagels hiermee helpen, dus doe dit ook vooral!

pink leopard nailart

Als er vraag is naar een foto- of videotutorial, hoor ik het graag! Die zou ik met alle liefde voor je willen maken als je die graag zou willen zien, dus laat het zeker weten :)

Maak jij weleens nailart? Welke nailart zou jij heel graag willen maken?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “NOTD – Pink Leopard Nailart

  1. Pingback: Review – INM Out The Door Topcoat | so... Lidewij

share the love...

