MAC Tropical Taboo MSF Lust

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laatst had ik weer ontzettend veel geluk! Op mijn werk vonden we in de kast een cadeaubon van Douglas ter waarde van 25 euro, en die mocht ik mee naar huis nemen! Omdat hij al bijna vijf jaar oud was, en de cadeaubonnen ‘maar’ vijf jaar geldig zijn, ging ik dus als een speer naar Douglas om de bon uit te geven. Ik had al weggezwijmeld bij de Tropical Taboo collectie van MAC, en besloot voor een prachtige Mineralize Skin Finish te gaan. Kijk snel verder voor meer foto’s van deze beauty!

De sample die ik erbij kreeg is een mini tube WEIL for Origins Skin Illuminating Moisturizer. Ben benieuwd!

Maar ik ging natuurlijk voor deze knapperd: de Mineralize Skin Finish in de kleur Lust. Na wat getwijfel vroeg ik de MAC-counter-man om advies. Ik werd een beetje zenuwachtig van het feit dat hij niet wist wat een swatch was (dat is toch een heel normaal begrip in beautyland?), maar uiteindelijk kwamen we samen uit bij Lust. En oh my, wat is ze mooi!

Kijk nou hoe mooi!

Omdat het een MSF is, zit er ook aardig wat shimmer/glans door de kleur. Ik was bang dat ik op een glitterbal zou lijken, en hoewel ik daar op mijn ogen totaal geen problemen mee heb, vind ik het op mijn wangen toch wat minder geslaagd. Maar na het aanbrengen van de tester op mijn wangetjes, zag ik dat dat ontzettend meeviel en juist zorgde voor een lekker gezond glansje. I like!

Hier zie je hem van dichtbij op mijn wangen. De MSF in Lust geeft een zachtroze, warme gloed met een subtiel glansje aan mijn wangen. So pretty!

En dit is de fullface foto.

Voor 28 euro kun je de MAC MSF’s kopen bij MAC Counters in geselecteerde Bijenkorf- en Douglas filialen. Omdat ik de cadeaubon uit mocht geven, hoefde ik maar drie euro bij te leggen. Ik ben heel blij met mijn nieuwe MAC aanwinst, en ik hoop dat je het leuk vond om de foto’s te zien :)

Heb jij ook iets van de Tropical Taboo collectie aangeschaft? Wat vindt jij van Lust?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

24 gedachtes over “MAC Tropical Taboo MSF Lust

  1. Oeioeioei, wat zijn de MSF’s van Mac toch prachtig. Ik wil er ook nog altijd een, maar ik kan nooit kiezen welke en kom dan elke keer toch weer met lege handen thuis. (dat is niet logisch he?)

    • Ik herken het helemaal! Dat heb ik ook best vaak. Omdat er dan niet één bepaald product is waar ik helemaal gek op ben, neem ik maar niks mee, terwijl ze allemaal zo prachtig zijn!

share the love...

