Re-review Ecoco Cosmetic Glove + Winactie!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Op deze mooie zondag moet ik jullie iets bekennen. Ik reviewde een poosje geleden de Ecoco Cosmetic Glove, jeweetwel, die handschoen waarmee je je make-up met water heel easy peasy kunt verwijderen. Ik zei dat ik het wel een goed product vond, maar vond het erg vies dat de handschoen zelf niet meer schoon werd. Ik kreeg hierop een reactie van Ecoco zelf (slik) die me vertelde dat het kwam omdat ik de handschoen verkeerd had gebruikt. Gelukkig zijn de mensen van Ecoco hartstikke aardig en kreeg ik een nieuw exemplaar opgestuurd, zodat ik de handschoen op de juiste manier kon gebruiken en testen. En dat heb ik gedaan!

In onderstaand filmpje vertel ik je hoe blij ik nu van de handschoen word en hoe je zelf kunt voorkomen dat je hetzelfde probleem krijgt als ik. En omdat Ecoco écht een heel leuk bedrijf is, mag ik ook nog eens een aantal Cosmetic Gloves weggeven! Ik verloot onder mijn Bloglovin’ volgers, mijn Facebook-pagina likers, mijn Twitter buddies, en mijn YouTube abonnees 1 Ecoco Cosmetic Glove per categorie. Als je me dus overal liket en volgt, maak je vier keer kans op een Cosmetic Glove! Ik zou zeggen: meedoen met die hap, dan ben je ook nog eens altijd op de hoogte van al het leuke nieuws op mijn blog :D

Niet gewonnen? Niet getreurd! Ecoco heeft regelmatig leuke acties en altijd super voordelige meer-packs, die je hier kunt vinden :)

Oké, nog één keer dan: NIET GEBRUIKEN IN COMBINATIE MET REINIGINGSMELK EN NIET WASSEN MET WASVERZACHTER!

Heb jij ook weleens een product totaal verkeerd gebruikt zodat het niet werkte? Hoe ben je erachter gekomen?

Liefs,
Lidewij

13 gedachtes over “Re-review Ecoco Cosmetic Glove + Winactie!

  1. De vorige keer was ik toch erg benieuwd naar het product en ik had al zo’n vermoeden dat je iets verkeerds had gedaan (sorry :p). En gisteravond zag ik je filmpje met wel een positieve review dus nu wil ik ‘m echt. Ik volg je op alle kanalen duh en doe graag mee :D

share the love...

