Review – MAX longlasting lipproducten

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laatst was ik in de Action en kon ik het natuurlijk weer niet laten… Ik snuffelde weer lekker door het beautyschap en trof daar een heleboel lipproducten aan. Score! Ik vond vooral heel veel lipglossjes, maar waar ik vooral benieuwd naar was, waren de lipsticks van Action. Daar heb ik namelijk al een aantal goede verhalen over gehoord en was ik erg benieuwd naar. De lipsticks kon ik helaas niet vinden, maar wel nam ik twee duo-verpakkingen lipproducten mee: de één een Liquid Lip Color, en de andere een Long Lasting Glossy Lipstick. Net zo benieuwd als ik?

Laten we beginnen met de prijsjes: voor allebei de duo’s betaalde ik 1,89 euro. Natuurlijk geen geld voor maar liefst twee producten! De Long Lasting Glossy Lipstick doet me bovendien sterk denken aan de langhoudende lipsticks van Maybelline, die je ook in twee fases aanbrengt.

In deze verpakkingen zitten een felroze kleur, die bijna neon lijkt, en een parelmoer kleur. Van de parelmoer kleur ben ik niet ondersteboven, ik kocht dit duo dan ook voornamelijk voor de roze kleur.

Hier zie je meteen waarom ik niet zo gek was van de parelmoer kleur. Eh.. tja. Apart.

Van de felroze kleur werd ik helaas ook niet blij. Ik merkte het al bij de parelmoer kleur, en bij deze felle kleur valt het helemáál erg op: de eerste laag van dit product, die de kleur bevat, is de longlasting laag, en daar gaat het fout. Over deze laag breng je de transparante, hydraterende laag aan die je eventueel gedurende de dag kunt bijwerken. De longlasting laag is echter zó longlasting gemaakt dat hij heel erg uitdrogend is en zelfs een soort craquelé effect op mijn lippen maakt. Als ik daaroverheen dan de transparante gloss aanbreng, veeg ik ook nog eens veel kleur weg uit het midden, dus zo longlasting is hij niet eens. Heel vreemd vind ik het in elk geval. En heel jammer :(

Maar er is goede hoop want ik nam nog een duo mee!

Ook in dit duo zat weer een kleur die me niet zo aansprak en een roze kleurtje waar ik hoopte heel blij van te worden.

Deze bruine kleur zorgde op het eerste gezicht niet voor een verhoogde hartslag, maar eenmaal aangebracht vind ik hem wel leuk staan! Het zorgt voor een neutrale, warme gloed over mijn lippen. Ik vind hem zowaar leuk! Had ik niet verwacht, maar het is een leuke verrassing.

Van de roze kleur uit dit duo word ik gelukkig wel hartstikke blij! Ik ben helemaal happy met dit liefroze kleurtje, en droeg hem ook meteen in de video die ik daarna opnam. De gloss blijft ook nog eens redelijk lang zitten, maar is niet zo longlasting als ik had gehoopt. Ik heb ook een liquid lipproduct van Sephora, en die zit als een huis. Deze lipkleur heeft de houdbaarheid van een goede lipgloss; een aantal uur, en na een maaltijd moet hij worden bijgewerkt.

Eindoordeel:

Voor 1,89 euro koop je bij Action een duoverpakking met lekkere lipkleurtjes. De Long Lasting Glossy Lipstick (2-fase product) zou ik niet aanraden omdat de substantie heel erg uitdroogt en daardoor niet prettig aanvoelt en er ook nog eens heel apart uitziet. Ook is hij niet longlasting. De Liquid Lip Color is echter een topper! Van zowel de bruine als de roze kleur word ik hartstikke vrolijk, en ze blijven nog goed op je lippen zitten ook. Weliswaar geen hele dagen, maar voor een lipgloss (want dat is het toch echt) doen ze het verrassend goed. Het eerste duo krijgt van mij een nay, en het tweede een yay!

Heb jij weleens lipproducten van de Action geprobeerd? Ben jij ook weleens blij verrast door een kleur?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

22 gedachtes over “Review – MAX longlasting lipproducten

  1. Aah de Action, daar koop ik ook altijd veel te veel ;-).
    Ik vind die knalroze van de duo’s je wel supermooi staan, jammer dat hij crackelt, alhoewel; nieuwe trend: crackle lipstick! Haha.

share the love...

