Sleek i-Divine Candy Limited Edition palette

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

I’m on a roll! Ik heb alwéér geluk gehad met een supertoffe winactie, ditmaal bij Enchantra, en ik won dit fantastische i-Divine Candy LE palette! Kijk snel verder voor de eye candy! ;)

Alleen het doosje is al fantastisch! Hier wordt je toch hartstikke vrolijk van? Jammergenoeg is het palette zelf gewoon matzwart, maar de kartonnen verpakking is hartstikke tof.

De binnenkant van de kartonnen verpakking is felroze, zelfs mijn camera was erdoor overdonderd!

De palettes van Sleek zijn prachtig matzwart, met het logo van Sleek MakeUP in glimmend zwarte letters erop. Heel chique! In het goud staat in de rechterhoek de naam van mijn palette: candy collection, i-CANDY. Dit is mijn eerste Sleek palette, en ik kan je niet goed uitleggen waarom. Ik twijfel al heel lang tussen de Storm, Au Natural and Oh So Special palettes en omdat ik zo twijfel heb ik er nog nooit een gekocht. Does that make any sense? Ik ben nu in elk geval héél blij dat ik dit palette heb!

Dan de inhoud: oh my, wat een kleuren! Ik snap nu wat mensen bedoelen als ze zeggen dat ze denken dat Sleek MakeUP origineel bedoeld was voor donkere huidjes. Wat een kleuren! Wat een pigment! Ik was echt verbaasd!

Hier zie je goed hoe ongelofelijk fel de kleuren uit het palette zijn. Bovendien zien ze er niet alleen mooi uit in de verpakking, maar komt er ook nog eens héél veel kleur vanaf!

Ik heb ze op dezelfde volgorde geswatched als de volgorde waarop je de kleuren in het palette vindt. Je ziet hier dus:

Strawberry Sherbet – Bon Bon – Parma Violet – Apple Sour – Pear Drop – Flump
Liquorice – Blue Fizzle – Aniseed – Bubble Gum – Mint Cream – Cream Soda

Wat een leuke namen hebben ze weer bedacht! Dit vind ik persoonlijk altijd wel een groot pluspunt; ik hou nu eenmaal van leuke details waar aandacht aan is besteed :)

Ik ben al lekker aan het experimenteren geweest, en ik moet zeggen: de kleuren zijn helemaal top en het pigment is echt fantastisch! Ik had alleen op de één of andere manier het idee dat de palettes altijd een stuk groter waren – dat komt denk ik door de verhoudingen – maar het is dus een slag kleiner dan ik dacht. Maar het pigment en de geweldige kleuren maken dat gelukkig méér dan goed!

Heb jij al een palette van Sleek? Met welke kleuren zou jij het liefst een look maken?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

24 gedachtes over “Sleek i-Divine Candy Limited Edition palette

  1. Pingback: FOTD Sleek i-Candy Palette – Sweet Mint Pie | so... Lidewij

  2. Ik wil heel graag een palette van sleek.. maar misschien toch even mee wachten en eerst maar met mijn E.L.F. palette gaan spelen.. Maar de kleuren zijn echt ge-wel-dig! Jammer dat de palette toch wat kleiner bleek te zijn!

  3. Lidewij, ik ben JALOERS! Ik wil dit palette zo graag hebben!! Ik zwijmel echt weg bij al die prachtige kleuren en swatches! Vraag me ook niet waarom ik hem nog niet gekocht heb..

  4. Ik vind hem zo mooi! Vooral strawberry Sherbert en Aniseed vind ik heel mooi. Ik heb zelf 2 sleek paletten. The Original en Sunset. Beiden ben ik nog steeds heel blij mee.

  5. Aah jij hebt ook wat leuks gewonnen! Tof zeg, I love Sleek, ik vind de kleurtjes Cream Soda, Apple Frizz en Aniseed heel erg mooi. Misschien kun je daar een leuke look mee maken? Wat had je zelf in gedachten dan;)?

    • I know! Ik doe ook niet meer mee hoor, want dit is wel héél aso aan het worden! De looks komen snel! Ik voel me net een kind in een candy shop met zulke mooie kleurtjes dus ben iedere dag als een gek alles aan het uitproberen :D

  6. Ooh wat een mooi palette! Ik heb nog geen enkel Sleek product in mijn huis, maar dit ziet er wel heel mooi uit. Heel leuk voor in de zomer!
    Ben benieuwd naar je creaties :-)

  7. ik heb hierover nog staan twijfelen in Superdrug in Londen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan, zou niet weten wat ik met die kleuren aanmoet.. dus ben wel heel benieuwd naar wat jouw looks zijn! zeker eentje online plaatsen :)

share the love...

