Herôme nagelverzorging

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Toen ik laatst samen met Herôme hun 31e verjaardag vierde, was er ook veel leuks te shoppen met veel korting. Dit heb ik natuurlijk gedaan, en toen ik thuiskwam was ik de trotse eigenaar van een wonderpen, nail cuticle remover en een bokkenpootje. Kijk snel mee!

De wonderpen is het meest verkochte product van Herôme, en dat is niet zo gek! De wonderpen is gevuld met een lekkere, verzorgende olie-achtige substantie, die de huid rondom je nagels goed verzorgt en lekker soepel maakt. Voor 10,15 euro koop je een wonderpen met daarin 2 gram product. Dit lijkt weinig, maar je gebruikt ontzettend weinig per keer dus dat komt helemaal goed. De Herôme dame adviseerde mij en Meryem de wonderpen 1x per week te gebruiken als onderhoud en op erg droge plekjes een treatment van een aantal dagen achtereen toe te passen (te zien in mijn vlog).

Voor de meiden die net als ik aan het stoeien gaan met de wonderpen: in het filmpje hieronder laat ik – very ASMR – zien hoe je de wonderpen gebruiksklaar maakt :D Voor het eerste gebruik moet je wel een aantal keer klikken zodat het product naar boven komt, maar als je dit eenmaal hebt gedaan kun je met één klik alle nagels van een hand voorzien van wonderpen-goodies.

Ook kocht ik de nagelriem verwijderaar, die ondanks de wat enge naam heel goed werk aflevert. Je smeert het goedje, dat in een soort nagellakflesje zit, met een kwastje op je nagelriemen en wacht dan een paar minuten. Het goedje weekt dan als het ware je nagelriemen los van de nagelplaat, waardoor je ze gemakkelijk terug kunt duwen.

De nail cuticle remover kost 10,70 voor 10 ml product. Ook hiermee zul je gegarandeerd erg lang doen, want wederom gebruik je maar erg weinig product per keer.

Ook kocht ik de cuticle pusher, waarmee je dus je nagelriemen zacht kunt terugduwen. Ik vertelde de dame van Herôme dat ik dit normaalgesproken met mijn duimnagels deed, en ze reageerde toch licht geschokt! Vandaar dat ik ook een bokkenpootje heb aangeschaft. Ik moet bekennen dat ik er nog niet zo handig mee ben als met mijn nagel, maar het werkt wel goed, zeker in combinatie met de nagelriem verwijderaar. Voor het bokkenpootje betaalde ik 3,05 euro.

Met deze nieuwe Herôme producten verzorg ik nu dus mijn nagels! Voor ik begin vijl ik ze ook even met mijn glasvijl, waarbij ik één kant op vijl en niet zigzag. Ik wist wel dat het beter was voor je nagels, maar niet precies waarom, tot de Herôme dame me vertelde dat dit komt door je nagelplaten. Je nagel bestaat namelijk uit drie lagen, en wanneer je je nagels knipt of zigzaggend vijlt, beschadig je de bovenste laag waardoor die splijt of loslaat van de middelste laag. Ook bij erg droge nagels kan dit gebeuren. Dus ladies: niet zigzaggen en knippen, en wél handcrème smeren :)

Wil je ook zulke lekkere nagelverzorgingsproducten? Er loopt momenteel nog een winactie op mijn blog waar ik twee pakketten weggeef met daarin een wonderpen en een glansvijl!

Welke producten gebruik jij om je nagels te verzorgen? Smeer jij trouw met handcrème?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

31 gedachtes over “Herôme nagelverzorging

  1. Leuk en leerzaam filmpje, hoe oud ben jij eigenlij, ik weet dit nog niet want ik ben net nieuw hier op jouw website maar het ziet er super tof uit en het staat niet in de rechterzijbalk waar het normaal gesproken hoort te staan dus ik was even benieuwd ?

    • Ai, lastig. Met die van Essence ben ik sneller klaar maar worden mijn vingers vies ;) maar hij is wel weer goedkoper. Herôme werkt net wat prettiger maar duurt weer wat langer. Het is maar net waar je naar op zoek bent :)

  2. De wonderpen heb ik ook !! Echt een ideaal ding om je nagelriemen en je nagels te verzorgen. Ze zien er echt veel beter uit. Ik heb het ding al iets van 4 jaar in huis (ooit een keer gekocht op de huishoudbeurs ;) ) Maar ik moet het echt vaker gaan gebruiken.

      • Ik heb toen twee van die pennen gekocht .. en zoals ik al zei moet ik ze ècht vaker gaan gebruiken ;) hihi !! Ik heb nu ook de lemony flutter van Lush die ik vaak gebruik.

      • Ik heb Lemony Flutter eens getest in de Lush en was niet echt onder de indruk..ik vond hem zo ontzettend vet en te scherp ruiken! Ben dus extra blij nu met mijn pennetje ;)

      • Ik vind hem juist heerlijk ruiken .. moet elke keer aan de italiaan denken met zijn ijsjes haha !! En je hoeft er maar een klein beetje van te gebruiken. Ook handig voor je droge hielen of ellebogen als je daar last van hebt. Maar de wonderpen is ook erg fijn !!

  3. wat een mooie producten van herome! ik weet zelf ook niet hoe ik moet werken met zo’n bokkenpootje, dus voor mij nog niet. Ik gebruik wel een lemon cutile-oil iets van de hema. Die vind ik erg fijn :)

  4. Klinkt als goede producten. Ik zweer echt bij mijn Lemony Flutter, dat werkt echt als een tiet. Sinds kort gebruik ik inderdaad ook zo’n bokkepootje, maar ik moet zeggen dat ik het nog niet echt heel handig vind. Heb mezelf er ook al eens best wel pijn mee gedaan. Naja, het zal wel wennen zijn ofzo…

  5. interessant om nu is te lezen waarom eraf knippen en zig zag vijlen slecht is, ik wist eigenlijk nooit waarom dat nou was hihi! :-)

  6. Weetje wat nou echt stom is Lidewij. Ik dacht toch dat ik al de herome nagel verharder had? Nou nee, ik heb een top coat van Herome. Het zijn precies dezelfde potjes met allebei dezelfde kleur. Echt stom. Maar deze producten zijn idd erg fijn. Ben er ook erg blij mee

  7. Oh die wonderpen klinkt wel erg goed, wat een uitvinding!
    En nagelriem verwijderaar klinkt erg eng haha, totdat ik verder las wat precies de bedoeling was ;-)
    Fijne review! Ik gebruik een nagelverharder van Sally Hansen en smeer vaak in met handcreme van de Rituals :-)

  8. Ik ben vooral benieuwd naar die wonder pen hihi, mijn nagels zijn op t moment drama :(. ik probeer ze te redden met nagellakjes van trind hihi hopelijk komt dat goed. Deze producten van Herôme lijken me ook fijn zeg.

share the love...

