Andrélon 1 minuut masker

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag review ik het Andrélon 1 minuut masker. Ik vond het masker in de Miss Lipgloss Goodiebox die ik een poosje geleden bestelde, en gebruik het masker sindsdien met veel plezier. Waarom het zo fijn is? Lees verder, dan vertel ik het je!

Hoewel de verpakking specifiek vermeldt dat het bestemd is voor pluizig en droog haar, ben ik het masker vrolijk gaan gebruiken. De eerste keer deed ik nogal voorzichtig met het masker en bracht ik het alleen licht in de puntjes aan. Toen ik het masker uitspoelde, voelde ik al hoe heerlijk zacht mijn puntjes waren geworden! Amazing!

Dat komt natuurlijk voornamelijk door de enorme hoeveelheid siliconen die in het masker verwerkt zitten, maar ook de Arganolie waar Andrélon op de verpakking mee pronkt is in een redelijke hoeveelheid aanwezig en kan dus ook goed zijn werk doen.

Hoewel het een 1 minuut masker is, vind ik het persoonlijk juist lekker om een masker lekker lang in te laten trekken. Dit doe ik met gezichtsmaskers (behalve het soort dat uitdroogt), haarmaskers, conditioner en zelfs met shampoo. Inwerken = relaxen! Terwijl het masker inwerkt zeep ik me dan bijvoorbeeld in, reinig ik mijn gezicht, of scheer ik mijn benen. Als ik het masker dan na een minuut of vijf afspoel, is mijn haar heerlijk zacht. Tegenwoordig breng ik het masker dus aan over heel mijn haar, want een ander groot pluspunt is dat het mijn haar niet verzwaart of sneller vet maakt!

Mijn oordeel:

Voor 4,99 euro koop je in de drogist een tube van maar liefst 180 ml haarmasker. Het masker van Andrélon maakt je haar in 1 minuut (maar langer mag ook!) superzacht en glanzend. Hoewel de siliconen voornamelijk voor dit effect zorgen, voedt het masker wel degelijk ook met de verzorgende oliën die erin verwerkt zijn. En het beste is: mijn haar wordt er niet zwaar of vet van. Ik zeg: een betere besteding van vijf euro kan ik zo niet bedenken! Het masker krijgt van mij een yay :D

Welk haarmasker gebruik jij nu? Vindt jij het ook lekkerder om masker gewoon lang in te laten werken?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

27 gedachtes over “Andrélon 1 minuut masker

  1. Deze heb ik ook en ik ben er ook wel tevreden over. Een echt wondermiddel zal ik het niet noemen en is voor mijn extreem droge haar ook echt niet voedend genoeg, maar voor 5 euro is het wel een heel prettige conditioner (zo gebruik ik ‘m op t moment)

  2. Oh, dit kan ik wel gebruiken! En 5 euro valt inderdaad mee. Je haar wordt er echt niet zwaarder/vetter van? Want daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.. ik denk niemand niet :’)

  3. Dit masker vind ik ook erg fijn om te gebruiken, lekker makkelijk! Wel heb ik echt het idee dat het gewoon een extra goed voedende conditioner is, maar als het helpt hoor je mij niet klagen!

  4. Ha deze heb ik ook! Wel in een andere variant ;-)
    Ik heb m op mijn nachtkastje staan en smeer dit savonds altijd in mijn haarpuntjes en laat het er de hele nacht inzitten. De volgende ochtend was ik het eruit: heerlijk zacht haar!

share the love...

