Inglot & Maison Irem pakket

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Dit prachtige pakketje werd afgelopen donderdag bij mij bezorgd. 3 Juli begon Inglot Cosmetics samen met Maison Irem een supertoffe winactie, waarin je een “all you can dream of” nagellakpakket van Inglot kon winnen en een love-ring van Maison Irem. 8 Juli werd de uitslag bekend gemaakt en toen zag ik daar tot mijn grote verbazing mijn naam staan! Ik heb natuurlijk meteen mijn gegevens doorgegeven aan Inglot & Maison Irem, ze honderduit bedankt en ben toen onder de brievenbus gaan liggen ;)

Ik heb het vermoeden dat Inglot het pakketje heeft ingepakt ;) superleuk, die Inglot tape!

En dit is al het mooie spul dat erin zat!

In het pakket zat van links naar rechts op de foto: van Inglot, héél donkerblauwe matte nagellak 15ml in kleur 710; de Fast Drying Topcoat 15ml, nummer 01; Breathable nagellak 11ml, in een heerlijk koraalkleurtje, nummer 659; Dry & Shine drops 9ml; de Nail Polish Corrector 4ml; een travel size nagelvijl; en van Maison Irem de prachtige love ring!

Maison Irem kende ik nog niet, maar ze maken hele mooie sieraden! De ring zit ook heel prettig en ik weet zeker dat ik hier nog meer sieraden zal kopen!

Ik ben echt heel blij met het pakketje en wil Inglot Cosmetics en Maison Irem nogmaals bedanken voor dit prachtige pakket, dit is inderdaad all you can dream of :)

Wat vindt je van de spulletjes? Kende je Inglot en Maison Irem al?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

29 gedachtes over “Inglot & Maison Irem pakket

  1. Aaw Lidewij wat tof zeg! Leuke spulletjes heb je gewonnen. En de ring is heel mooi! Zoiets wil ik ook nog es bestellen denk ik, eens even n kijkje nemen op de site;) veel plezier met je cadeaus!

  2. *_* LOVE the ring… looooove the ring. En wat n geluuk weer he, jij bent helemaal decked out in goodies at the moment haha! Kheb gehoord van een vriendin dat de Inglot nailpolishes echt fijn dekkend zijn. Kvraag me af wat jij ervan gaat vinden.

  3. Ja hoor, ze heeft weer wat gewonnen ;) nee hoor grapje. Heerlijk pakket lijkt dit me en de ring vind ik echt super pretty. Ik kende het merk niet, maar had zulke ringen wel eerder voorbij zien komen. Zo mooi!

share the love...

