Filmpje – Best Gifts Ever <3

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag weer eens een heel ander filmpje dan normaal (ik heb het gevoel dat ik dit vaker zeg..)! Namelijk over de leukste cadeau’s die ik van mijn vriend heb gehad – tot nu toe ;) Mijn vriend en ik waren afgelopen woensdag zeven jaar bij elkaar – omg wat lang – en in die zeven jaar heb ik heel wat toffe cadeau’s gescoord. Vandaag zet ik de besten op camera, om heel subtiel ter inspiratie aan je vriend te laten zien ;) Ik zou zeggen:

Wat is het beste cadeau dat jij ooit hebt gekregen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “Filmpje – Best Gifts Ever <3

  1. Oh wat een leuk filmpje! En leuke cadeautjes heb je gekregen zeg :-) Ik wist helemaal niet dat de paletten van DC zo gaaf waren, zeker die met NY erin! Hoe cool!

  2. wow wat een super leuke cadeautjes, mijn vriend kan ook hel goed schoenen kiezen al gaat hij nooit zelf naar een vrouwenwinkel om er een voor mij te kopen maar als we samen winkel en hij vindt er een mooi en wijst het aan denk ik wow jij hebt dezelfde smaak als ik deze zou ik ook kiezen.

  3. Wauw, je wordt wel verwend hoor door je vriend! De mijne is ook erg lief :) Ik heb het Too Faced Natural Eye palette van hem gekregen, wat ik echt heel veel gebruik en waar ik heel blij mee ben. Toch is het mooiste cadeau dat ik ooit van mijn vriend heb gekregen toch wel de ring die ik kreeg toen we 1 jaar samen waren.

  4. he he. hij doet het eindelijk! Wauw, mooie cadeautjes. Vooral een mooie horloge zeg! Een Ipad gehad :O ook mooie hoes!! So cute! Je hebt de zelfde Urban Decay palette als ik :D Tof!! Ook van mijn vriend gehad, trouwens.
    Nou je vriend weet inderdaad wat voor mooie dingen hij voor je kan halen! ^_^ Lief van jou!

  5. Wauw 7 jaar dat is inderdaad lang (ik vond 3 jaar al super lang, zo lang zijn mijn vriend en ik bij elkaar). M’n vriend heeft me voor m’n verjaardag een balonvaart gegeven, die de nog moeten plannen maar dat lijkt me heel leuk. Het leukste cadeau krijg ik echter elk jaar van m’n ouders. Dan mag ik mee op wintersport vakantie en mag ik met een skileraar lekker off piste rond ploegen!

    xx

share the love...

