Tip: Vente-Exclusive Sunny Deals

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Zoals jullie misschien wel weten koop ik regelmatig kleding, accessoires en schoenen online. Ik heb al meerdere keren shoplogs laten zien met daarin kleding die ik online had besteld, ik vind het gewoon hartstikke handig! Als je me al een poosje volgt (of kent), weet je ook dat ik vaak op Vente-Exclusive.com shop, omdat ze daar altijd méga kortingen hanteren. Nu hebben ze vanaf vandaag zelfs de Sunny Deals, met de komende drie dagen twee sales per dag met daarin kortingen tot 85%! Lees snel verder voor meer info!

De komende drie dagen zul je dus elke dag twee sales vinden, om 9:00 en om 14:00. Goede timing trouwens, want voor alle studenten is vandaag de stufi gestort! Van tevoren is niet precies bekende welke merken in welke sale zullen komen, dus het blijft spannend! Ook weet je van tevoren niet welke items er in de sale zullen zitten. Wat je wél weet is dat er enorme kortingen zullen zijn, en dat je er snel bij moet zijn!

Dit soort extrasuperkorting-sales worden altijd georganiseerd om de resterende stuks te verkopen. Bedrijven zoals Vente-Exclusive kopen namelijk items op bij merken en verkopen die dan door aan jou, mij, of iemand anders die het item heeft gekocht. Als er producten retour worden gestuurd of overblijven, komen ze in het magazijn terecht en eens in de zoveel tijd vindt er dan zo’n mega sale plaats om van die stuks af te komen.

De Sunny Deals is dus zo’n sale, en omdat het de laatste items betreft, kan het voorkomen dat niet alle maten beschikbaar zijn, of sommige maten of producten heel snel zijn uitverkocht. Als je iets wilt scoren moet je er dus snel bij zijn!

Hier zie je een aantal kledingstukken en accessoires die ik onder andere via deze sales heb weten te scoren. Ook kocht ik heel veel jeans voor luttele euro’s! Hier zie je tops en truien van Object (één van mijn lievelingsmerken), een jurkje van Dictionary en sjaals en suède handschoenen van Pieces.

Suède schoenen van Patrizia Pepe voor 95 euro? Dat kan! Deze schoenen kocht ik ook allemaal via de online sales. Je ziet hier mijn Patrizia Pepe’s, Supertrash en Buffalo London schoenen.

Je kunt de sales in door een account aan te maken op Vente-Exclusive.com. Dit is niet eng en het enige wat je eraan overhoudt zijn wat mailtjes (die je overigens ook uit kunt zetten) en wellicht wel een superleuk item voor een spotprijsje! Normaal gesproken duurt de levering wat langer omdat ze alle bestellingen ná de sale pas bij de leverancier bestellen, maar omdat dit een magazijnsale is, zul je je geshopte spullen binnen 1 of 2 werkdagen al thuis hebben! Als je je inschrijft via deze link krijg ik ook nog eens vijf euro shoptegoed als je een eerste bestelling plaatst. Het hoeft natuurlijk niet, maar zou wel lief zijn ;) En als jij je hebt ingeschreven, geldt natuurlijk hetzelfde voor de vriendinnen die zich inschrijven via jou!

Ga jij de komende dagen een kijkje nemen op Vente-Exclusive? Heb jij al eens iets gekocht via een dergelijke online sale?

Liefs,
Lidewij

23 gedachtes over “Tip: Vente-Exclusive Sunny Deals

  1. Pingback: Filmpje: Fashion Shoplog Augustus | so... Lidewij

    • Thanks meis! Ik heb vandaag alweer geshopt… oeps ;) maar zulke aantrekkelijke aanbiedingen van favoriete merken kan ik niet laten schieten.. I have no self-control.

share the love...

