Personal Photos #6

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Het is alweer tijd voor mijn zesde personal photos artikel! Ook deze afgelopen drie weken heb ik weer heel wat leuke foto’s voor jullie verzameld, dus kijk snel mee!

Hierboven zie je, schandalig genoeg, allemaal dingen die ik heb gewonnen! Niet normaal meer. Ik doe ook niet meer mee aan winacties, want ik vind het best wel asociaal worden van mezelf… maar ja, ik kan er niet zoveel aan doen! Als eerste zie je de Teeez! lipglossjes, die ik best vaak gebruik! En dat wil heel wat zeggen, want ik heb er veel ;) // Golden Rose Jolly Jewels lakje dat ik kreeg van Alette // Sleek i-Candy palette, waarvan je hier al de eerste look kunt zien // Pakket van Inglot en Maison Irem, supertof! Er zaten een aantal nagellakjes en verzorgingsproducten in, een de toffe love ring van Maison Irem!

Ook at ik natuurlijk weer een hele hoop… ;) Hier zie je de overheerlijke bananenkwark van Mona. Dit is zó yum! En extra veel, want het is een 750ml verpakking // Nootjes van de nootjesman. Ik vind noten erg lekker, maar niet té vaak. Nu was het wel weer eens tijd voor nootjes! // Ik heb zelf “melk toverijs” gemaakt. Het was gewoon vanille roomijs, best lekker! Dit maak je met zo’n pakje en 350 ml melk, supereasy! // Mijn lievelingsthee die ik ineens helemaal nergens meer kan vinden! Ik gebruikte hier laatst het laatste zakje van, omdat ik gek werd van dat bijna-lege doosje thee. Als iemand weet waar ik deze nog kan kopen, hoor ik het graag!

Alles klaargezet voor het every day make-up filmpje // Mijn nieuwste liefde: MAC Tropical Taboo MSF in Lust // Yum, nu het zo warm is lust ik wel een ijskoffie! Dit is Seattle Latte van Starbucks // Mijn kat wil altijd overal bij zijn, dus ook bij het foto’s maken van nieuwe producten! Het is zo’n lieverd <3

Nog meer eten! Hier heb ik eens een Hollandse maaltijd gekiekt. Hoewel we dit best vaak eten, maak ik er bijna nooit foto’s van omdat het zo ‘gewoontjes’ is, maar natuurlijk wel hartstikke lekker! // En de puree maakte ik onder andere van deze enorme aardappel. Heel zacht was ‘ie, perfect voor puree dus! En ik had er maar twee nodig ;) // Yum, lekker Grieks gegeten. Grieks is toch wel echt ons ultieme lievelingseten, en hoewel mijn zelfgemaakte Gyros-schotel ook goed te smikkelen is, is niets lekkerder dan the real deal // Kofta!

Grote schoonmaak en opruim-woede bij ons thuis! Zowel de badkamer als de slaapkamer werden eens grondig opgeruimd en schoongemaakt, en daar moest de kat natuurlijk ook bij zijn ;) hier zit hij in de schoenenkast, die ik opnieuw aan het indelen ben // Ik ruimde mijn oude tijdschriften op, en kijk hem daar eens zitten. Bovenop alle trends ;) // Hij helpt goed mee met opruimen! // Herôme vroeg op twitter om foto’s van dames die hun voeten best oké vonden, dus ik stuurde mijn voetjes op ;) en toen zag ik ze ineens op hun Facebookpagina staan!

Het kastje naast de bank waar ik weer vaker filmpjes opneem, ziet er telkens anders uit. Is dat je weleens opgevallen? // Ik & mijn Ecoco zijn weer helemaal happy met elkaar :D // De beste cadeau’s die ik van mijn vriend heb gehad! // Weer een andere setup op het kastje, dit was de achtergrond bij het Ecoco filmpje.

Wat heb jij de afgelopen allemaal gedaan? Wil jouw huisdier ook altijd overal bij zijn?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

36 gedachtes over “Personal Photos #6

  1. Dat Golden Rose Jolly lakje is echt prachtig! Lijkt me perfect voor Kerstmis,
    al is het misschien een beetje te vroeg om daar aan te denken. :P

    En die aardappel is echt gigantisch! >.< Zo had ik laatst een tomaat van een halve kilo, heb je ook wel mee gegeten. :P

  2. Leuke foto’s meid, lekker eten ook;) Had je die aardappelen toevallig van de Lidl? Daar verkopen ze extra grote aardappelen;) makkelijk idd voor bepaalde gerechten.

  3. Die aardappel, niet normaal! En mijn lakje!! Nouja, voor jou dan… ;) Omdat je zo’n geluksvogel bent :D
    En dat van die kat is zo herkenbaar! Ik moet vaak wel ergens knippen in mn filmpjes omdat ie dan door beeld komt (1 keer het beeld ging besnuffelen ;) )

  4. Ohhh ik krijg zo’n enorme trek van al dat eten. Het was mij inderdaag opgevallen, maar dat kwam voornamelijk door dat boekje haha. Super cool :) Enn ja, mijn goudvis wil echt overal bij zijn. Hebben we vaak de grootste ruzies om. Ach ja, huisdieren he

  5. Wat een leuke foto’s! Ahh grieks eten, heerlijk:) Vooral de aardappeltjes jummie. Het bloggersboekje love it:) Wat heb je veel gewonnen, hoe leuk!:) Ik snap wel dat je bijna niet meer mee durft te doen;) Heb ik zelf ook wel een beetje.

share the love...

