The Body Shop Mango Producten

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Remember het Get Ready For Summer event van The Body Shop waar ik laatst naartoe ging? Hier kreeg ik een goodiebag, en in die goodiebag vond ik een heerlijke mini body butter en douchegel in de geur mango. Ik vertelde nog dat ik ze wel heel erg naar perzik vond ruiken ;) (Als je hier ook even om wilt grinniken, kun je hier de unboxing bekijken!) Ondertussen heb ik de producten natuurlijk uitvoerig getest en wil ik je daar graag meer over vertellen!

Laten we beginnen met de body butter. Wie kent ze niet? De vrolijke ronde doosjes van body butters van The Body Shop vrolijken veel badkamers op, denk ik zo. En terecht, want ze werken prettig en ruiken hartstikke lekker! Zo ook deze variant in de geur mango. Hij ruikt nog steeds naar perzik volgens mij neus, maar dat mag de pret niet drukken want op perzik ben ik ook dol ;) In deze kleinere verpakking zit 50 ml, genoeg voor een aantal weken lekker gesmeer. Het ligt er natuurlijk compleet aan hoe vaak je de body butter gebruikt, en hoeveel van je lichaam je ermee insmeert, maar ik heb de body butter nu ongeveer anderhalve maand gebruikt en hij is nu bijna op. Meestal gebruik ik hem na het epileren over mijn benen, maar soms smeer ik ook mijn bovenarmen ermee in, omdat die ook behoorlijk droog kunnen worden. Door de frisse geur, die je wel goed ruikt, maar die niet overheersend is, vind ik deze body butter nu prettiger om te gebruiken dan de mierzoete Cranberry Joy die ik hiervoor gebruikte. Deze mango variant vind ik net wat frisser en minder mier-en-mierzoet en daarom wat lekkerder voor de zomer, nu ik vaak met blote benen rondloop.

Als je het potje opendraait, komt de heerlijke geur je al tegemoet. Mhh! In de pot vindt je een heerlijk romige substantie die zich gemakkelijk uit laat smeren en niet plakt. Het duurt iets langer voordat de budy butter is ingetrokken – langer dan met een bodylotion, bijvoorbeeld – maar dit product voedt ook veel meer dan een gewone bodylotion! Na het insmeren zijn mijn benen weer helemaal zacht en hersteld van het epileren. De roodheid en het droge gevoel verdwijnt dan en de huid op mijn benen is dan een dag of twee superlekker gevoed, waardoor ik na het douchen niet eens een bodylotion hoef te gebruiken. Heerlijk vind ik het.

De douchegel ruikt ongeveer hetzelfde, naar eh.. lekker zomers oranje fruit! Misschien ben ik gewoon in de war door de grote ronde oranje vorm op de verpakkingen ;) Ook deze douchegel ruikt dus heerlijk, en maakt mijn huidje lekker schoon zonder deze uit te drogen. Met deze fles van 250 ml kan ik nog wel even vooruit, want ik gebruik hem afwisselend met mijn shower mousse van Etos en de douchegel van Bourjois. Gelukkig maar, want het zou wel zonde zijn als deze op is! Hoewel die natuurlijk weer heel makkelijk kan worden aangevuld… ;)

Kortom: ik ben helemaal dol op deze mango producten! Nogmaals bedankt, Body Shop, voor al dit lekkers, want dit is puur genieten!

Heb jij weleens iets van de mango lijn geprobeerd? Wat is jouw lievelingsgeur van The Body Shop?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

29 gedachtes over “The Body Shop Mango Producten

  1. ik heb nog nooit iets van de mango lijn geprobeerd maar ik ben benieuwd vooral naar de geur, of het naar perzik of mango ruikt ;) . Cranberry Joy is lekker en inderdaad heel mier en mier zoett

  2. Ik was laatst aan het twijfelen in de winkel tussen de framboosvariant en de mangovariant, ben uiteindelijk voor de framboosvariant gegaan, maar de mango lijkt me nog steeds superlekker om er alsnog bij te kopen!

  3. Lijken me fijne producten, ik hou wel van lekker geurende cremepjes en dingetjes. Meestal kom ik toch uit bij kokos en vanille achtige geuren als ik zoiets koop. Van the body shop heb ik niet zoveel. Alleen een fijne gezichtscrub met vitamine c waar je heel lang mee kunt doen. O en ook wel eens iets van de Tee tree lijn (stinken!)

share the love...

