Favorite: Murad Skin Perfecting Primer

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Na de Urban Decay vloeibare eyeliner en de INM topcoat is het vandaag de beurt aan de volgende favoriet: namelijk de Skin Perfecting Primer van Murad. Ik gebruik niet vaak een primer omdat ze bomvol siliconen zitten en mijn huid daar niet heel vrolijk van wordt, maar áls ik een primer pak – en dat doe ik vaak nu het zulk heet weer is – dan grijp ik naar deze van Murad.

De Skin Perfecting Primer van Murad is in een aantal verschillende versies verkrijgbaar, en ik heb de Dewy Finish versie. Ik kreeg hem bij een Beautybay bestelling en ben er heel blij mee! Ik gebruik hem nu al ongeveer een jaar en door het hygiënische doseertuutje werkt de primer nog precies hetzelfde als een jaar geleden.

Zoals je ziet zit er onder de dop een minuscuul doseertuutje met een pompsysteem. Zo kun je heel hygiënisch het product uit de verpakking halen zonder dat er bacteriën in het flesje komen. Prettig! Met twee pompjes kan ik mijn hele gezicht voorzien van primer.

Hoewel de primer wel wat donker is voor mijn huid, is hij perfect voor mijn huidje in de zomer als ik wat gebruind ben! De primer smeert makkelijk uit en legt al een soort egale laag over mijn huid, nog voor ik mijn foundation dus aanbreng. Ideaal.

Hierboven zie je het dotje primer uitgeveegd op de rug van mijn hand. Die huid heeft natuurlijk geen last van onzuiverheden, maar als dat was wel zou zou zijn, waren ze nu minder zichtbaar geweest. Wel zie je hier goed het gezonde, dewy effect dat de primer aan je huid geeft. Nice!

Ook weten jullie natuurlijk allang dat ik Paula’s advies vaak raadpleeg als het om nieuwe gezichtsproducten gaat, en dat heb ik natuurlijk ook bij deze primer gedaan. Paula heeft over deze primer alleen maar goede dingen te vertellen! Hij is wat prijzig, maar bevat wél goede bestanddelen en geen slechte ingrediënten. Helemaal happy-huid en Paula-proof dus!

Mijn Oordeel:

Tja, het is niet voor niets één van mijn favoriete producten! Ik ben superblij met deze primer, en ben ook heel blij dat ik hem zo heb kunnen leren kennen. Als ik voor het schap had gestaan had ik deze waarschijnlijk niet uitgezocht, en de prijs van 31,30 euro had me ook tegen gehouden. Achteraf vind ik het alsnog een flinke uitgave voor 30 ml product, maar het is het geld wel waard. De primer geeft me alvast een egaal huidje voor ik mijn foundation aanbreng, en zorgt er ook nog eens voor dat die foundation gedurende de dag lekker op zijn plaats blijft zitten. De andere varianten van de Skin Perfecting Primer zijn Matte Finish, Acne & Shine Control en Bronzing Boost en zijn o.a. te koop in de webshop van John Beerens. Daar is de probeer-versie van 5 ml van de Acne & Shine Control Primer zelfs in de aanbieding voor slechts 4,95 euro!

Ben je bekend met de producten van Murad? Welke gezichtsprimer gebruik jij nu?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “Favorite: Murad Skin Perfecting Primer

  1. Klinkt supoergoed! :D
    Ik heb er een van bare minerals die bevalt wel heel goed maar is ook zo duur! :S ik gebruik hem dan ook echt alleen als ik uit ga e.d niet voor alle dag ;)
    Vind wel dat ie sterk naar siliconen ruikt, is dat bij deze ook zo?

  2. Ik heb nog nooit van het merk gehoord maar als ik dit zo lees lijkt het me best fijn! Het pompje lijkt me ook erg prettig werken:) Fijne review. Geniet van je weekend:)

  3. Lijkt me idd een fijne primer. Ook als je liever geen foundation draagt is dit wel gemakkelijk denk ik. Zou hem wel eens willen proberen. Goede review!

share the love...

