Nieuwe layout!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Je hebt het natuurlijk al gezien: so Lidewij heeft een nieuwe layout! Laatst was het je misschien al opgevallen dat ik het kleurenschema op mijn blog wat had aangepast, maar helemaal tevreden was ik niet. Ik heb in het begin voor het thema Chunk gekozen op WordPress omdat ik wel van een rustig en simpel thema houdt, maar ik stoorde me aan het ontbreken van side-bar widget opties.
Toen ik vandaag eens in de thema’s aan het neuzen was, stuitte ik op deze, genaamd Adelle. Ik was op slag verliefd! Nadat ik alle widgets had bijgewerkt, heb ik het thema dan ook meteen doorgevoerd. Zijn jullie net zo verliefd als ik?

Liefs,
Lidewij

29 gedachtes over “Nieuwe layout!

  1. heey super leuke lay out ik heb hem ook! ik weet alleen niet hoe je dat doet met die foto en dat tekstje met over mij.. en zo haha hoe doe je dat?

    • Dat is een text widget! De foto kun je er gewoon inplakken zoals je normaal ook foto’s aan je artikelen toevoegt en dan je kun je ook wat tekst toevoegen over jezelf. En je kunt meerdere text widgets hebben! (Daar kwam ik dus gisteren pas achter..) die foto boven is een header en kun je in het header menu toevoegen! Gaat het lukken denk je? Happy to help!

  2. Mooie layout hoor! Ik vond de vorige ook mooi, ik mis nu wel die leuke achtergrond van je, maar ik denk dat dat nog komt. Het is ook wel lastig kiezen he! Hoop dat deze je blijft bevallen:)

share the love...

