Filmpje: Opgemaakt in Juli

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Daar zijn we weer! Vandaag met een video waarin ik laat zien wat ik allemaal heb opgemaakt de afgelopen maand. Terwijl ik aan het filmen was, besefte ik me pas hoe belachelijk veel smeersels het zijn! Ik heb namelijk bijna alleen maar hydraterende producten opgemaakt, wat natuurlijk niet zo heel gek is met dit warme weer. Na zo’n uitdrogend dagje kan zowel met lijf als mijn gezicht (en de binnenkant natuurlijk, maar die smeer ik niet in..) wel een lekkere vochtboost gebruiken.

Heb jij ook zoveel bodylotion opgemaakt de afgelopen tijd? Wat vindt jij de beste deodorant ooit?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

26 gedachtes over “Filmpje: Opgemaakt in Juli

  1. Wat veel! leuk filmpje weer!
    Heb ook iets meer opgemaakt dan normaal ook logisch want met dit hete weer douche ik gewoon 2 keer per dag hihi!
    Je lay out is ook supermooi trouwens :D

  2. Je hebt zeker veel gesmeerd! De lotion van garnier klinkt lekker, vooral met dit weer lijkt me dat wel fijn. Ik hou ook echt niet van dat plak gedoe. Grappig stukje ook over de deo van nivea, nee rugzweet is absoluut niet sexy! Ik heb wat dat betreft nog steeds geen goede deo. Wel lekker ruikend maar verder niet. Mijn schoonmoeder zweert trouwens bij Deoleen. Ken je dat? Leuk filmpje weer:)

share the love...

