FOTD Sleek i-Candy Palette – Sweet Mint Pie

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vorige week liet ik je het i-Candy palette van Sleek zien, een plaatje met daarin veel verschillende, felle kleurtjes. Me like! Omdat meerdere meiden looks met het palette wel zagen zitten, en ikzelf natuurlijk ook heel benieuwd was naar de looks die ik zou kunnen maken met het palette, presenteer ik vandaag de eerste look die ik heb gemaakt met i-Candy van Sleek!

Voor deze look gebruikte ik de witte Cream Soda, de groene Mint Cream en Apple Sour uit het Sleek palette.

Ik begon met Cream Soda als highlighter aanbrengen in mijn binnenste ooghoek en bracht dit ook op de binnenste 1/3e van mijn bewegend ooglid aan. Verder gebruikte ik als highlighter ook nog de matte highlighter Freestyle uit mijn Smoked palette op mijn wenkbrauwbot.

Daarna bracht ik Mint Cream aan over mijn gehele bewegend ooglid, en blendde dat goed met Cream Soda. Toen bracht ik de donkergroene Bender aan van Urban Decay, en bracht ik de shimmery Apple Sour midden op mijn ooglid aan als accent.

Als finishing touch bracht ik mijn Make-Up Studio eyeliner in de kleur sparkling purple aan en maakte ik de look af met de perfection volume mascara van Rituals, die ik goed uitkamde om klontjes te voorkomen.

Wat vindt je van mijn look? Draag jij weleens groene oogschaduw?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

24 gedachtes over “FOTD Sleek i-Candy Palette – Sweet Mint Pie

  1. Lekker frisse ooglook voor deze warme dagen. :) Staat goed, geeft je een ‘open’ blik.
    Ik ben trouwens al veel te lang niet meer op je site geweest zie ik! Allemaal nieuwe artikelen en ook nog eens een nieuwe lay-out! Ik moet zeggen dat ik je site er zo wel echt mooier uit vind zien! Ook lekker fris :D

  2. Ik vind het een mooie look! Ik hou wel van groene oogschaduw. Deze is nog niet fluorescerend groen, dus kan prima voor alledaags;) Bij bruine ogen staat groen ook erg mooi!

  3. Mooi zeg! Groen staat heel goed bij je. Ik wil dat palette ook wel hebben!
    Persoonlijk houd ik ook van groene oogschaduw, benadrukt mijn bruine ogen en getinte huid erg goed. Alleen draag ik het niet vaak genoeg!

share the love...

