Inglot Nagellakjes en Dry & Shine Drops

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laatst kon je al lezen dat ik een enorm goodiepakket had gewonnen van Inglot en Maison Irem. Van Maison Irem kreeg ik de toffe love ring, en van Inglot kreeg ik een ‘all you can dream of’ nagellakpakket. In dat pakket vond ik twee lakjes, een sneldrogende topcoat, dry & shine drops, een nagelvijl en een nailpolish corrector waarmee je uitgeschoten nagellak netjes kunt wegwerken. Vandaag review ik de lakjes, de topcoat en de dry & shine drops, dus lees snel verder!

Als eerste indruk kreeg ik van dit lakje een zwarte vibe. Ik dacht dat het een simpel zwart lakje was, maar niets is minder waar! Het bleek namelijk een heel donkerblauw lakje te zijn, met ook nog eens een matte finish. Heel gaaf. Ook ontdekte ik dat het lakje binnen een mum van tijd droogt, want toen ik de laatste nagel had gelakt, was de eerste alweer droog! En zo langzaam lak ik echt niet ;) de finish vind ik ook nog eens heel mooi, en zo’n lakje had ik nog niet dus het is echt een aanwinst voor mijn nagellakstash. Met deze 15 ml kan ik wel even vooruit!

Dit is een heel zoet koraalkleurig lakje met een glanzende finish. Maar ook aan dit lakje is iets speciaals, want de finish is namelijk zo dat deze lucht doorlaat, zodat de nagel kan ademen terwijl de nagellak is aangebracht. Ideaal, en een stuk minder slecht en verstikkend voor je nagels dan reguliere nagellakformules. Van deze tint heb ik – zoals je misschien wel weet – al een aantal lakjes, maar deze is natuurlijk nét weer anders, waardoor ook dit flesje een vast plaatsje in mijn stash heeft gekregen.

Dan volgt een product wat ik helemaal niet kende: Dry & Shine. Ik had wel eens van zo’n soort product gehoord, maar had ze nog nooit uit kunnen testen. Nu wel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel van verwachtte, maar toen ik een druppeltje op mijn gemanicuurde nagel liet vallen was ik helemaal verbaasd. De druppel verspreidde zich binnen een halve seconde helemaal op mijn nageloppervlak en liet daar een héél dun laagje achter. Ook werden de kleuren inderdaad een stuk intenser dan ze al waren. Wow. Daarnaast was de druppel eigenlijk ook meteen droog en mijn eerste gedachte werd meteen gevolgd door een lichte angst voor de hoeveelheid alcohol in de drops. Die angst bleek totaal ongegrond, want de dry & shine is vrij van alcohol. Nog meer wow. Ik ben fan!

Als laatste gebruikte ik de sneldrogende topcoat, of Fast Drying Top Coat zoals Inglot hem noemt. Ook deze werkt als een trein! Zodra ik de topcoat aanbreng, voel ik al dat deze een hele dunne laag op mijn nagels achterlaat en dus hartstikke snel kan drogen. Ook de topcoat is binnen enkele minuten helemaal kurkdroog, en in combinatie met de Dry & Shine druppels kan ik binnen vijf minuten weer alles doen met mijn nagels. Wat een topduo!

Ik moet zeggen dat ik echt blij verrast ben door de kwaliteit van de Inglot nagelproducten! Ik kende Inglot natuurlijk wel, maar eigenlijk alleen van de oogschaduwpalettes, die als ik de reviews mag geloven, ook al van topkwaliteit zijn. Nu heb ik dus door de winactie kennis kunnen maken met de nagelproducten van Inglot en ik ben meer dan tevreden! De lakjes hebben een wat dunner kwastje dan ik gewend ben maar met wat geduld was ik er snel aan gewend – en het pluspunt is dat je heel secuur kunt werken op kleine nagels zoals je pink. Ik ben helemaal happy met de lakjes en het sneldroog-duo heeft zelfs mijn geliefde INM Out the Door topcoat van zijn troon verstoten! Thanks Inglot, voor deze heerlijke producten! Ik raad ze echt aan iedereen aan!

Heb jij wel eens iets van Inglot geprobeerd? Wist jij wel dat ze ook nagelproducten maakten?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “Inglot Nagellakjes en Dry & Shine Drops

  1. Bah nog iets datk moet proberen nu! Ze klinken ZO fijn. Dat zijn nou al 2 mensen die ik vertrouw die ze awesome vinden. :D Dat koraalkleurtje is wel een winner trouwens denk ik. especially cause you’re into coral toes too!! ;)

share the love...

