Filmpje: Pink Leopard Nail Art Tutorial

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies! Vandaag de veel gevraagde tutorial van de supertoffe roze luipaardprint nailart die ik laatst maakte :D ik moet zeggen dat het wel even wennen was om een nailart tutorial op te nemen (hoe zet je die camera neer?!), maar ik vond het hartstikke leuk! Laat al je requests dus achter, dan ga ik daarmee aan de slag!

Hopelijk wordt je wat wijzer van deze tutorial, en laat het zeker even weten als je hem na gaat maken, dat vind ik heel tof! Je kunt mij ook foto’s mailen, of sturen via Facebook of Twitter.

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

24 gedachtes over “Filmpje: Pink Leopard Nail Art Tutorial

  1. Pingback: Filmpje: Fashion Shoplog Augustus | so... Lidewij

share the love...

