Back to school met Hema

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Deze twee vrolijkerds kocht ik bij de Hema. Een winkel waar ik de laatste tijd steeds vaker kom en die haar wat stoffige spaarders-imago aan het omtoveren is tot dat van een superhippe winkel! Hartstikke tof natuurlijk, en daarom haastte ik me ook meteen naar de Hema toen ik hoorde dat de nieuwe back to school collectie er zou zijn! Ik moest een paar keer terugkomen omdat nog niet alles aanwezig was, maar ik heb deze twee boekjes weten te scoren! Kijk snel mee!

Ik ging voornamelijk voor het bovenste boekje, het Blog Notes boekje. Ik had dit boekje al op verschillende blogs voorbij zien komen en het leek me heel leuk om hem zelf ook aan te schaffen. Toen ik toen ook de agenda’s zag, nam er daar ook meteen één van mee. De agenda’s van Hema vind ik erg praktisch, ze zien er leuk uit, en ze kosten weinig!

De agenda die ik kocht is lekker groot, maar wel plat. Veel handiger om mee te nemen dan mijn agenda van afgelopen jaar, die juist heel klein en dik was. Nu heb ik veel ruimte om te schrijven, én een hele dunne agenda om mee te nemen. Zoals je ziet is hij wit met zilveren sterren, en sommige sterretjes hebben glitters. Een leuk detail vind ik de zijkant van de agenda: die is namelijk felroze! Hartstikke leuk en dat maakt hem wat minder basic. Deze agenda kost 6,95 euro.

Daarnaast kocht ik dus dit toffe blogboekje, en ik vind het echt een aanrader! In dit boekje, wat er lekker vrolijk uitziet, vindt je namelijk links een stapel notitieblaadjes met daarop “To Do”, en rechts vindt je ze met daarop “Blog Notes”. Ik gebruik ze dus voor, jawel, dingen die ik nog moet doen en aantekeningen voor mijn blog. Super handig! Ik heb hem nu al een poosje in gebruik en ik vind hem heel fijn. Ik maak namelijk erg veel lijstjes en vind het fijn allerlei dingen te verzamelen en op te schrijven, maar wel op papier. Een notepad bestandje op mijn pc vind ik hier niet zo fijn voor. Voorheen gebruikte ik allerlei losse blaadjes en papiertjes, die ik dan natuurlijk weer kwijtraakte, en nu gebruik ik dit handige boekje. Ik ben verkocht <3 Het blognotes boekje koop je voor maar 2,95 euro!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe agenda en blogboekje, en als jij nog back to school spullen zoekt, of nog op zoekt bent naar een agenda of notitieboekje, raadt ik je aan om even bij Hema te gaan snuffelen. Succes gegarandeerd!

Heb jij al een nieuwe agenda? Hou jij ook van basic, grote agenda’s?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

31 gedachtes over “Back to school met Hema

  1. De Hema komt echt met leuke dingen dit schooljaar! Super leuke agenda’s en boekjes. ook nog eens superleuke stempels en van die tape.. (Ik denk altijd dat het wasabitape heet, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk ;) ) Deze twee dingen die jij hebt gekocht vind ik ook erg leuk :)

  2. Dat blogboekje heb ik ook in mijn bezit! Ik heb laatst een agenda gekocht in Kruidvat voor maar €1,99! Echt een koopje

  3. Oh dat BLOG-notes boekje is echt geweldig leuk zeg! Hebben! :D
    En ik heb al een agenda, gewoon een simpel groot zwart ding wat eigenlijk voor ons beide is. Om alle afspraken in te noteren zodat we niets dubbel plannen ;-)

  4. Dat blog boekje heb ik ook !!
    Ik vind de HEMA ook steeds leuker worden en ik kom er de laatste tijd ook steeds vaker.
    Ook blijf ik gewoon in love op de school- en kantoorspullen, terwijl ik al lang niet meer naar school ga ;)

share the love...

