FOTD Sleek i-Candy Palette – Pink Hotshot

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vorige week liet ik de eerste look zien die ik met mijn nieuwe Sleek palette maakte, en vandaag is het de beurt aan de tweede look! Ik gebruikte deze keer in plaats van de minty groene kleurtjes, juist de zoete roze kleuren! Kijk snel mee voor de look…

Voor de look van vandaag gebruikte ik Cream Soda, Bon Bon, Aniseed en Strawberry Sherbet. Cream Soda gebruikte ik wederom als highlighter in de binnenste ooghoek, en ik gebruikte deze kleur nu ook subtiel als highlighter op het wenkbrauwbot. Over het bewegend ooglid bracht ik Aniseed aan, en Bon Bon gebruikte ik in de crease. Daarna dipte ik mijn superdunne liner kwastje van Bobbi Brown in wat water, depte het af, en bracht met een vochtig kwastje Strawberry Sherbet aan als felroze eyeliner. Dit heb ik altijd al willen doen! Ik vind het resultaat best tof, maar ik ‘mis’ wel wat definitie die ik normaal gewend ben van zwarte vloeibare eyeliner. Maar ik vind het best leuk voor een keer!

Op mijn lippen heb ik trouwens nogmaals de long-lasting felroze kleur van MAX gebruikt, en heb ik de tip van Lois gebruikt en de verzorgende kant eerst aangebracht. Zoals je ziet helpt dat wel, en hoef ik geen crackle lipstick trend te starten, zoals Mirjam voorstelde ;)

Wat vindt je van de roze eyeliner? Maak jij ook weleens eyeliner van oogschaduw?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

26 gedachtes over “FOTD Sleek i-Candy Palette – Pink Hotshot

  1. Ik vind de roze ooglook in combinatie met de lippen mooi staan, al mis ik (zoals je zelf ook al aangaf) toch ‘iets’. (definitie klinkt zoveel beter haha)
    Een mooi dikke eyeliner met wing zou deze look denk ik net wat oppimpen. Maar goed, laat ik nou ook ontzettend fan zijn van zwarte eyeliner met wing ;)

share the love...

