Max Factor False Lash Effect Pink Edition

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Wat een mond vol! Het lijkt wel alsof alle make-up producten langzaam aan steeds langere namen krijgen! Gelukkig worden ze ook steeds leuker ;) vandaag wil ik je de Max Factor False Lash Effect mascara laten zien. Laatst is er een limited edition van deze mascara uitgekomen, in een toffe roze verpakking. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen! Kijk snel mee wat ik ervan vind.

Deze mascara is niet nieuw voor mij, want ik gebruik al een poosje de False Lash Effect Fusion variant. Omdat die bijna op is, en ik nou niet bepaald jaloersmakende ervaringen heb met de mascara’s die ik laatst allemaal heb getest, besloot ik deze mee te nemen. Net wat anders dan de Fusion variant, maar hopelijk net zo fijn. Het borsteltje lijkt in elk geval precies hetzelfde! Het is een plastic borsteltje, waar ik over het algemeen wel fijn mee kan werken, en er zitten hele kleine plastic haartjes op die de mascara over je wimpers verdelen.

Het blijft lastig, foto’s maken van jezelf van de zijkant. Maar hierboven is wel goed te zien dat het effect fenomenaal is. De mascara geeft mijn wimpers een goede krul, maakt ze extra-super-zwart, separeert én verlengt. Ik heb mijn perfecte mascara dus toch gevonden! Mijn eindeloze zoektocht is voorbij, de Max Factor False Lash Effect is het voor mij!

Heb jij jouw perfecte mascara al gevonden? Heb je deze wel eens gebruikt?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

38 gedachtes over “Max Factor False Lash Effect Pink Edition

  1. Wat ziet die er goed uit, echt een groot verschil! Tot nu toe heb ik nog niet mijn perfecte mascara gevonden, helaas. Ik ben hard op zoek naar volmakende mascara.. maar nog niet, zucht. Heb je toevallig tips?

    • Dan zou ik zeker de Million Lashes van L’Oréal aanraden, die geeft net wat meer volume dan deze, maar wel weer meer kans op klontjes. En anders deze natuurlijk, want dit is mijn nieuwe favoriet!

  2. Mooi effect idd! Hij maakt je wimpers ook mooi zwart (extra-super-zwart) Maar ik heb al zoveel op mijn verlanglijstje staan, kan niet meer uit… Het mooiste effect wat ik ooit van een mascara had was de They’re real mascara van Benefit.

    • Dit is zeker mijn favoriet nu! Ik heb nog nooit een betere gebruikt. Met de Chanel Inimitable Intense kreeg ik ook een prachtig resultaat, maar die mascara zelf was zo’n plakzooi dat ik die ook niet ideaal vond. De bruine variant ken ik niet, is de mascara gewoon bruin dan of de huls?

  3. Ik vind hem er goed uitzien. Zelf gebruik ik een 1 euro mascara van de Action. Ik vind hem onwijs fijn en hij klontert ook helemaal niet. Hij doet eigenlijk alles wat ik wil dat een mascara doet en dat voor maar €1,-

  4. Oh wow, mooi effect! Wimpers, waar ga je met dat meisje heen ;-)

    Maaaar ik moet eerlijk zeggen dat ik een nieuwe mascara kopen echt drama vindt! Ik was afgelopen weekend bij de Etos, en keek ook bij deze mascara’s (zijn deze week ook in de aanbieding daar volgens mij 1+1 gratiz?) MAAR even to the point: je hebt er veel te veel! Ten eerste; alle kleuren; geel, oranje, paars, en gewoon zwart. Maar hé dan vind ik zwart weer te saai, en dan bekijk ik de borsteltjes in dan weet ik nooit of ik een met kleine haartjes (zoals jij nu hebt) moet kiezen, of dat je dan niet goed bij je hoekwimpers komt zeg maar?
    Tell me :D

    • Dat gaat prima hoor! Ik doe altijd het puntje goed af als ik hem uit de huls haal zodat daar geen kilo mascara aanhangt en dan doe ik met het puntje de buitenste wimpertjes. Ik zou hem kopen! ;)

  5. Ziet er goed uit! :D
    Heb ook altijd zo’n moeite met goede foto’s van de zijkant :/
    Mijn grote liefde is de Volum’Express mascara van Maybelline, op het moment gebruik ik er de ‘smokey eyes’ variant van.. X

    • Ja, het blijft lastig.. ;) de camera wil ook zo graag op mijn neus of wang focussen in plaats van op mijn wimpers! Die van Maybelline heb ik nog nooit gebruikt, maar ik vind die substantie zo plakkerig..krijg je daar niet makkelijk klontjes mee?

    • Haha ja, die oude van mij gaat ook de prullenbak in (na het opgemaakt filmpje, hihi) want die had ik echt al véél te lang ;) maar hij was zó fijn dat ik hem niet weg wilde doen!

  6. Ik ken deze niet, maar hij ziet er goed uit! Mijn ideale en perfecte mascara is de Rimmel accelerator endless mascara. Doet zijn werk supergoed! Maakt mooi zwart, separeert en blijft goed zitten en irriteert niet. Echt top :)

share the love...

