Filmpje: Fashion Shoplog Augustus

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ben ik weer! Er werd heel enthousiast gereageerd op het feit dat er vorige week twee filmpjes te zien waren (nailart tutorial en beauty shoplog), dus heb ik besloten dat deze week weer te doen. Als jullie er blij van worden, wordt ik er ook blij van :D

Voor vandaag heb ik een fashion shoplog opgenomen, waarin ik mijn aankopen uit de Vente Exclusieve sale laat zien, en nog wat andere dingen die ik geshopt heb. Als je me op twitter volgt: de Guess laarzen komen hier ook voorbij!

Prijzen:

H&M jurkje: van 19,95 voor 14,96
H&M blazer: van 34,95 voor 26,21
Vero Moda blazer: van 54,95 voor 38,47 (oeps, ik dacht dat die veel goedkoper was!)
Van de Vente Exclusive sale kan ik geen originele prijzen meer vinden, ook niet via Google :( bij deze items kreeg ik 50-80% korting, maar ik weet niet exact hoeveel. Wel weet ik dat de jas bijvoorbeeld origineel 99,95 was, en de andere items origineel ongeveer tussen de 30 en 50 euro kostten.
Object trui: 12,00
Object ‘spijker’jasje: 17,00
Object zwarte blazer: 20,00
Object winterjas: 30,00
Guess laarzen: van 298,95 voor 90,00

Veel kijkplezier en have a great Thursday ;)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

28 gedachtes over “Filmpje: Fashion Shoplog Augustus

  1. Wat een leuk filmpje weer, ik vind ook dat je dat erg leuk doet:) Mooi dat je er zelf ook zo’n plezier in hebt! Tjah die no buy van jou…ehh… Gaat best goed toch;) hihi.. Leuke kleding heb je gekocht!

  2. Rode shirt staat je heel goed :-)
    Stoute jij, dat je weer dingen hebt gekocht haha! mooie (rode!!) kanten jurk :) Vente Exclusive kende ik nog niet, dus dit was een leuke introductie… en je bent heel spontaan en leuk op de camera ^_^ x

    • Dankje! <3 dat is leuk om te horen! Van complimentjes word ik alleen maar leuker ;) dus dankjewel!
      Ohh en Vente Exclusive.. sorry als ik je verslaafd heb gemaakt nu, maar ze hebben echt belachelijk goede sales!

  3. Hihi gekkie. Wat een no buy;) Als het alleen beauty was dan maakt dit niks uit. Ik moest een beetje lachen om het feit dat je zo vrolijk vertelde dat het jasje nog maar 20 euro was en daarna zie je dat hij toch bijna 40 euro kostte. Hij is wel onwijs leuk. En Guess schoenen, nou nou wat een koopje zeg! Ze zijn echt mooi al zijn ze voor mij iets te hoog. Erg leuke dingen geshopt Lidewij. Ik word vrolijk van shoplogs:)

    • Haha, goed he :) het was wel alleen voor beauty, maargoed.. die lukte ook niet helemaal ;) Ja, dat jasje viel me nog tegen! Ik dacht echt dat die heel goedkoop was, maar ja hij is wel heel leuk :)
      Aww, ik word vrolijk van jou!

  4. Dat rood staat super goed bij je!! Dat spijkerjack zag ik denk ik ergens in een video op Youtube ook. Super super leuk! Veel minder zwaar dan een echt spijker jack lijkt het. Ik kan nooit decently dingen bij elkaar zoeken in de winkel :P zoals jij zei, kortere mouwtjes dus kan ze gewoon laten hangen, ja nee zou niet gebeuren bij mij dus.

  5. Ik heb zo ontzettend gelachen, vooral als je “niet lachen” zei, volgens mij deed je dit ook vooral omdat je zelf bijna in lachen uitbarstte, haha. Ik ben vooral erg jaloers op die zwarte blazer! Die is echt super super tof. Het stukje met die mouwen van je winterjas kwam me trouwens erg bekend voor, hoe doe jij trouwens 7 jaar met een jas? Diegene die ik vorig jaar had gekocht was aan het einde van de winter al totaal plat (de voering was op de een of andere manier geslonken ofzo) en kapot. Beetje jammer, maar goed. Ik ga het trouwens wel onthouden van die kortingen in de zomer op de wintercollectie! Is een goede tip voor volgend jaar om dan een winterjas te kopen ofzo.. In elk geval vond ik het een erg leuk filmpje!

    • Haha, ik moest zelf ook wel lachen ja.. het voelt gewoon zo raar om in de zomer winterkleren te kopen! Maar ja, sale is sale en dan heb ik geen keuze ;)
      Mhh, weet het niet zo goed. Ik droeg die jas alleen als het echt steenkoud was, dus niet continue, en het was best een goede jas. Van Warehouse, die kostte toen iets van 150 euro volgens mij, eigenlijk ook niet heel veel. En ik ben heel zuinig op mijn spullen :)

      • Hahaha of t nou winter of zomerspullen zijn, shoppen is altijd tof! Ja dan is het ook wat anders, ik heb één winterjas die ik draag zodra de temperaturen onder de 10 graden komt :p.. op kleding ben ik vaak ook heel zuinig trouwens… een van de weinige dingen XD

      • Precies :D voor mijn kleding gebruik ik ook allemaal waszakjes, en veel was ik met de hand.. zuiniger wordt het volgens mij niet ;) maar ja, je doet zo wel heel lang met je kleding!

      • Jij wint :p zo zuinig ben ik nog net niet… die waszakjes vind ik heel handig inderdaad! Maar het verlengd inderdaad de levensduur enorm!

  6. Ooh leuke shoplog! Je doet dat altijd zo leuk in shoplogs :D
    Ik vind dat eerste jurkje van de H&M met dat bloemige zo gaaf! Oh die wil ik ook, als ze hem nog hebben ;-). En ik vouw ook altijd mijn vingers om mijn winterjasmouwen, zo erg dat ik altijd er op let als ik een winterjas koop dat hij aan de binnenkant zo’n extra stukje stof heeft zeg maar, want dat moet van mij hihi.
    Vind je winterjas heel gaaf, en leuke prijs! Volgens mij heb ik mijn winterjas vorig jaar ook in de zomer gekocht, dan gaat de oude collectie in de zomer erin en tja I don’t care: als ik het mooi vind koop ik het :-)

    • Ja, het valt me echt op dat veel meiden veel jonger zijn dan ze lijken! Ik dacht bijvoorbeeld dat jij ook wel rond de twintig was ;) en nu voel ik me weer extra oud!

share the love...

