Catrice Lipstick – Frozen Rose

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laatst kon je zien dat ik deze lipstick heb gekocht bij Kruidvat. Heel beautyblogland heeft hem geloof ik al, maar ik nog niet, dus toen ik hem heel sipjes alleen in het 50% kortingsschap zag liggen, heb ik hem maar gauw meegenomen :) Of we vriendjes zijn geworden? Je ziet het na de klik!

Frozen Rose is/was onderdeel van de Ultimate Color collectie van Catrice, en belooft dus veel pigmentatie. De Ultimate Color lipsticks hebben een glanzende zwarte verpakking met een transparante onderkant. Alle lipstick verpakkingen van Catrice vind ik erg prettig en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Op de onderkant van de lipstickhuls zit een vlak in de kleur van de lipstick, waarop ook de naam staat. Superhandig dus, zo weet je meteen welke kleur je te pakken hebt.

Maar of Frozen Rose en ik nu echt voor elkaar gemaakt zijn? Meh, ik weet het nog niet. Ik denk dat ik nu nét een tikkie te bruin ben voor deze lipstick, die toch wel heel lichtroze is. Wellicht dat Frozen Rose en ik het beter met elkaar kunnen vinden in de winter, want dan ben ik pas echt bleek. Ik heb veel meiden deze lipstick zien dragen toen hij net in de collectie zat, nu een half jaar geleden, en bij die bleke toetjes past het prima!

Ook vind ik de substantie van de lipstick erg prettig: hij voelt heel romig aan op de lippen, accentueert geen velletjes of droge plekjes en blijft voor een budget romige lipstick nog best lang op mijn lippen. Ik ben dus heel benieuwd naar hoe de lipstick mij zal staan als ik wat bleker ben!

Heb jij Frozen Rose ook? Hoe vindt jij dat hij bij me staat?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

26 gedachtes over “Catrice Lipstick – Frozen Rose

  1. Ik heb deze lipstick ook, maar ik vind hem zelf ook te licht (misschien komt dat omdat ik meestal donkere lipstick draag). Ik vind hem bij jou wel wat hebben en als je inderdaad wat lichter bent is hij nog mooier!

  2. Ik vind allereerst dat het een mooie naam heeft “Frozen Rose”, de verpakking ziet er mooi en simpel uit en de kleur is ook mooi. Ik vind hem ook wel bij je passen hoor, misschien met donker oogschaduw/ooglook. Het heeft wel wat ^_^

  3. I adore this color, ik draag deze kleuren wel ondanks dat ik best bruin ben geworden door de zon! Misschien een donkerder glossje eroverheen? Ik vind de kleur erg mooi!

  4. Wou deze ook heel graag hebben, maar denk dat ik hem toch te licht vind, koop dan liever een van de nieuwe producten.

  5. Frozen rose ziet er in de huls prachtig uit, maar het moet inderdaad maar net je kleur zijn. Ik heb hem ook en bij mij staat hij helaas ook niet, beetje te barbie-gevoel :D. Misschien dat hij je in de winter wel staat!

  6. Ik baalde zo dat ik deze niet nog een keer had meegenomen, maar nu ik m zo zie denk ik dat ie mij in ieder geval niet mooi zou staan. Ik ben ook best wel bruin, zeker in de zomer. Maar zelfs in de winter denk ik dat dit niet een kleurtje is waar ik veel mooier van word…
    Ik vind m jou wel ok staan, maar er zijn mooiere lipsticks. (bijvoorbeeld de geweldige chubby stick die staat je zo mooi)

  7. Ik vind hem mooi, maar ik snap helemaal wat je bedoeld! Dit geeft weer zo’n Barbie gevoel he;) Donkere lipstick, zoals rood vind ik trouwens ook heel mooi bij jou staan.

share the love...

