Favorite: L’Oréal Confettis topcoat

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Laatst was ik weer bezig mijn nagels van een vrolijk lakje te voorzien, toen ik me ineens bedacht dat ik nog nooit had geschreven over de Confettis topcoat van L’Oréal. Sure, je hebt hem voorbij zien komen tijdens de 14 Day Nail Challenge, maar ik heb nooit een heel artikel gewijd aan deze bad boy. Want een bad boy is het! Kijk mee naar één van mijn favoriete lakjes…

Voor 5,99 euro koop je deze toffe topcoat in de gemiddelde drogisterij. De meeste Douglas filialen hebben ook een L’Oréal schap, dus daar kun je hem ook vinden. Voor die prijs krijg je een luttele 5 ml product – ontzettend weinig voor een lakje, maar je moet wel bedenken dat het een topcoat is. Unlike ‘gewone’ lakjes hoef je hier geen twee of drie laagjes van een te brengen, één laagje volstaat. Dus ook al zit er weinig product in je flesje, je zult er wel lang mee kunnen doen.

Deze topcoat bevat kleine witte en zwarte spikkels en wat grotere witte en zwarte hexagons in een transparante lak. Ook bevat de lak hele subtiele shimmers, die je alleen ziet als het zonlicht erop schijnt. Nice!

Zoals je ziet gebruik ik de topcoat al een poos met veel plezier, en dat zal ik ook zeker blijven doen! Het vrolijkt elk kleurtje op, zonder over the top te zijn. Ideaal voor een vrolijke, maar classy touch. Ik ben verliefd.

Wat is jouw favoriete topcoat? Heb jij de Confettis topcoat ook?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

32 gedachtes over “Favorite: L’Oréal Confettis topcoat

  1. Hij ziet er mooi uit, maar is die makkelijk weg te halen? Dat vraag ik me altijd af ^_^ Ik heb nog geen confetti nagellak, maar het ziet er wel erg goed uit. Ook leuk gecombineerd met zo’n felle kleur :)

    • Het gaat prima! Ik knip wattenschijfjes doormidden, doe er nagellakremover op en gebruik een helft per nagel en doe daar nog aluminiumfolie omheen. Na vijf minuten schuif je alles er zo vanaf :)

  2. Pretty pretty!
    Ik heb ”m niet eens hihi maar twijfelde wel toen hij net uit was, maar vond ”m wat prijzig en ik had toen ook al bij Essence wat toppers gescoord (Oh Circus Confetti is mijn big love!).

share the love...

