NOTD – This Night’s a Perfect Shade

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ik ben verliefd. Een poosje geleden ontving een een pakket van Inglot (van de make-up) en Maison Irem (van de sieraden) en daarin zat onder andere deze donkerblauwe matte nagellak van Inglot. En aangezien ik een liedje van Jack’s Mannequin dat Dark Blue heet al een poosje op repeat heb staan, moest ik daar gelijk aan denken. Kijk snel mee voor meer eye candy!

In het midden van je nagel wordt je het meest gefopt: dan lijkt dit lakje net zwart. Dat was ook wat ik aanvankelijk dacht toen ik het lakje ontving! Maar toen ik dacht mijn nagels zwart te lakken, verscheen er ineens een prachtig mat blauw kleurtje. I love it.

Zoals je ziet heeft deze kleur geen naam, maar een nummer. Mijn prachtige nieuwe donkerblauwe mattie (hihi) heeft niet één van de duizend stunning namen die ik ervoor had kunnen bedenken, maar in plaats daarvan draagt hij het nummer 710. Jammer, Inglot!

Gelukkig maakt de finish, de kleur, en de kwaliteit van de nagellak dat weer helemaal goed! Het lakje is letterlijk in luttele seconden droog, want als ik de laatste nagel wil lakken, is de eerste al droog. OMG. Geen sneldrogende topcoat nodig dus! Ik was echt even verbaasd!

Heb jij ooit zo’n mooi lakje gezien? Ken je nog meer nagellakmerken die zó ontzettend snel drogen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

31 gedachtes over “NOTD – This Night’s a Perfect Shade

  1. Ik ben er eventjes tussenuit geweest en heb blijkbaar wat gemist… wat een leuke, nieuwe lay-out! En super om te zien dat je er nog stevig op los-blogt ;-)
    Inglot is voor mij nog een onbekend merk… Het kleurtje is niet meteen mijn ding, maar dat hij zo snel droogt is dan weer wel ultra-interessant :-D

  2. Oh, dit vind ik een onwijs tof kleurtje! Lijkt zwart maar als je goed kijkt is het donker donker donkkkker blauw! Very nice ^_^ fijn dat het ook zo snel droogt.

  3. Wat een apart maar mooi nagellakje! Twee kleurtjes bij elkaar! Wat handig dat de nagellak zo snel droogt! :) Dat gebeurt niet vaak, alleen Catrice nagellakjes drogen redelijk snel vind ik.

  4. Ohhh super classy…! :D Kvind t ook jammer dat er geen namen op de oogschaduw / nagellakjes of wat dan ook staan.. :( Ze compenseren wel met bom kwaliteit maar een witty naam erop had nog neeet even wat leuker geweest hehe.

share the love...

