Catrice Lipstick – Mrs. Brightside

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Afgelopen vrijdag zag je de Frozen Rose lipstick van Catrice, een lichtroze lipstick uit de Ultimate Color lijn van Catrice. Tegelijk met die lipstick kocht ik Mrs. Brightside, een felroze kleur uit de Ultimate Shine collectie. Benieuwd of wij een beter team zijn? Kijk dan snel verder!

De verpakkingen van de Ultimate Color en de Ultimate Shine lipstick van Catrice lijken erg op elkaar, en beide vind ik dan ook erg prettig in gebruik. Het enige verschil is de kleur van de huls: de Ultimate Shine lipsticks hebben in plaats van de zwarte huls een shiny zilveren huls.

Ook bij deze variant zie je op de onderkant – die dezelfde kleur is als de lipstick – de naam staan. Easy does it.

Toen ik deze lipstick aanbracht, dacht ik heel even niet zoveel verschil te zien met mijn eigen lipkleur, die erg gepigmenteerd is. Maar niets is minder waar! Mrs. Brightside is lekker felroze, en dat zie je goed! Van dit soort kleurtjes wordt ik altijd erg vrolijk, en dat zie je ook wel aan mijn toetje ;) Ook deze lipstick is erg romig en voelt heel prettig aan op mijn lippen. Wel heb ik het idee dat deze iets sneller vervaagt dan de Frozen Rose variant, omdat deze wat meer shine heeft en dus sowieso wat minder kleur dan een lipstick van de Ultimate Color collectie.

Ook deze lipstick kocht ik voor de helft van de originele prijs van 3,99 euro: slechts 1,98 euro dus! Geen geld natuurlijk, en al helemaal niet voor zo’n topkleur! Ik zie een nieuwe favoriet aankomen ;)

Welke lipkleur zou jij sneller dragen? De lichtroze Frozen Rose of deze wat fellere Mrs. Brightside?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

40 gedachtes over “Catrice Lipstick – Mrs. Brightside

  1. mooi kleurtje, staat je goed. leuk om te zien dat jij ook helemaal happy bent met de lipstick, ik heb ook altijd een big smile op mijn gezicht als ik tevreden(gelukkig)ben met een beauty of fashion item

  2. Mooie kleur en fijne glans heeft deze lipstick. Ik ben zelf altijd groot fan van de Catrice lipsticks :) Doe je ook mee met de winactie van de 3 zilveren bijou brigitte kettinkjes die ik weg ga geven? Check in de zijbalk van mijn website voor meer info!

    Liefs,

    Maria

  3. Wat een mooi roze kleurtje! Prachtig gepigmenteerd! Jammer dat het iets sneller vervaagt, maar een heel groot probleem is dat ook niet! De lipstick staat je echt goed meid! :) Ik ga voor Mrs. Brightside!

  4. Deze staat je echt goed! Echt veel beter dan de frozen rose (net als ik!). Ik zou dus zeker voor deze leuke kleur gaan, hij is warm van kleur en matcht erg goed met je huidskleur :)

share the love...

