Filmpje – What’s in My Summer Bag

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Het is weer woensdag, en ik heb alweer een extra filmpje! Ik geloof dat ik vandaag het allerkortste filmpje ooit heb gemaakt, dus degenen die mijn filmpjes altijd wat lang vinden zijn vandaag vast heel blij :D ik ook, want hoe meer filmpjes ik maak, hoe meer ik erachter kom dat het hartstikke leuk is! Stiekem zou ik ook graag zo’n pro vlogger worden die gewoon op het station wat tegen een camera praat, maar voor nu hou ik het maar even op de woonkamer ;)

Voor vandaag heb ik dus de What’s in my bag-tag zomereditie opgenomen, want ik gebruik in de zomer een andere tas dan tijdens het schooljaar, wanneer ik dagelijkse verplichtingen heb. Nu ben ik helemaal in zomer-modus en mijn tas ook! Vandaar dus ook het wat kortere filmpje, want ik zeul heel wat minder mee dan normaal, en daar wordt mijn schouder heel happy van.

Neem jij een andere tas mee in de zomer? Wanneer begint jouw ‘normale jaar’ weer?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

33 gedachtes over “Filmpje – What’s in My Summer Bag

  1. Aaah Lidewij, door de geweldige still, moest ik je filmpje wel bekijken. Het hartje, het monstertje en de snor: amazing. In de zomer neem ik inderdaad een andere tas mee, maar ik varieer veel. Zo’n simpel tasje heb ik ook vaak gedragen, inderdaad lekker makkelijk. Leuk filmpje!

  2. heel leuk om je summer edition te zien, je neemt meestal toch wel andere soort producten mee. Ik heb wel ff moeten lachen om je toen je zei “natuurlijk is dat tientje verdwennen” heerlijk zo zit ik ook altijd van: huh ik had toch nog een tientje maar nu is die verdwenen

  3. Ha dat hoedje staat je zó goed! ;-)
    Leuk filmpje, idd wel heel kort. Maar leuke producten :-)
    En succes met je portemonnee, geen idee hoe je het eruit krijgt? Parfum in spuiten? Of zo’n geurzakje er in leggen, die je ook in je kledingkast kunt leggen, weet je wel?

    • Haha, dankje! Ik zag hem en moest hem gewoon hebben ;)
      Heb ik al geprobeerd, en nu ruikt hij naar geurzakje met rotte perengeur :( echt nasty. Heb er ook al vanillezakjes in gestopt, van die geurvreters, gewassen. Niets helpt :(

  4. Super leuk filmpje weer… begin alleen wel nieuwsgierig te worden naar wat je precies hebt uitgespookt met je portommonee, haha.

      • Oehhh dat is nasty… die problemen ken ik maar dan appelgerelateerd XD ik hoop dat je de stank er nog uitkrijgt.. hoe is je tas er aan toe dan?

      • De tas gaat wel, die ging even buiten luchten en rook weer okee. Maar de portemonnee is van leer en daar is het helemaal ingetrokken..hoe heb jij dat uit je tas gekregen?

      • Heel fout, maar ik heb niet zulke dure tassen dus dan durf ik het wel aan, in de wasmachine gestopt. Op de handwasstand, want met luchten e.d. ging het er echt niet uit bij mij (om over de, ja gadverdamme, resterende prut die achterbleef na het eruit halen van de appel maar niet te spreken)

      • Oh smerig, haha. Ik heb gelukkig lichte smetvrees dus doe alles wat ik onderweg op wil eten in een zakje zodat ik dat als onderlegger ofzo kan gebruiken ;) dus ik kon alle losse prut (ew!) er zo uitgooien. Veel water is niet goed voor leer, maar als die geur er niet uitgaat moet ik toch een nieuwe kopen.. Toch maar eens proberen.

      • Ohh ja dat is ook een goed idee, alhoewel ik (onder het mom van het verschil maak je zelf) probeer te minderen met plastic. Een hervulbaar flesje i.p.v. plasticen gebruiken enzo. Als het echt leer is, heb ik net gelezen, kan je ook de buitenkant voorzichtig met lauw water en groene zeep of iets dergelijks proberen, of misschien schoonmaak spul voor leren meubelen? Insprayen? Is wel zonde als je m weg moet gooien dankzij een stomme peer :(

share the love...

