Personal Photos #7

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Het is weer tijd voor personal photos! Deze keer heb ik er echt héél erg veel! Oeps ;) Maar dat vinden jullie vast niet erg…

Deze rubriek is niet compleet zonder eten. Schuddebuikjes zijn zo lekker! // Kijk ze nou liggen <3 // Worst met groenten uit de oven, yummie en zó makkelijk! Ben vergeten foto's te maken voor een recept, maar dat komt de volgende keer helemaal goed! // Ik at als lunch een heerlijke fruitsalade met pruimen, kersen, aardbeien, en kruisbessen. Die laatste fruitjes zijn maar raar, want die moet je zuigen (?!) maar ze zijn wel lekker.

Nog meer food! Of nou ja, food.. ijsjes! // Ik ben absoluut dol op Magnums, de Almond is echt mijn favoriet. Yummie. // Panne(n)koeken maken, lekker makkelijk uit een pak. // Je ziet er maar twee, maar ik bakte er drie tegelijk. Als een echte pro ;)

Tja, YouTube, what can I say? Je laat ons niet van de beste kant zien. Goss ziet er hier toch wel apart uit, maar het eindresultaat was prachtig! // Eén van de weinige door YouTube uitgekozen stills die ook echt charmant is. // Deze was niet zo… // En tja, van deze selectie werd ik ook niet echt vrolijk ;)

In de trein mon amis! En ik droeg mijn Action slippertjes die ik laatst in nood kocht. Na een dagje op mijn ballerinas had ik enórme blaren en moest ik echt even slippers kopen. Deze bad boys redden voor vier euro mijn leven. // Het regende superhard die dag! // Er lag een slapende baby. Het allerschattigste wat ik ooit heb gezien (op babysloths na). Volgens mij hadden de paps & mams trouwens wel door dat ik een foto maakte… dus ik ging maar snel weer wat anders doen ;) // Yo, sup. Ik droeg een trui.

Kat schrikt wakker na catnap // Babypadje! Check ook het filmpje hieronder waar hij over de vloer springt, superschattig! // De muggen staken me als een echte pro, recht in mijn ader. En het jeukte als een gek! // Ook mijn voeten moesten eraan geloven… dit jeukte echt nog dagen, niet fijn.

We kochten wat blu-rays om onze collectie wat uit te breiden en tegelijk ons jubileum (klinkt zo oudbollig) wat te vieren. Natuurlijk werd ook dit pakket weer gevangen gehouden door de douane, waardoor het niet binnen 5-8 werkdagen maar na 15 werkdagen/3 weken pas werd bezorgd. Gelukkig was het geen taart ;) // Er zat een héél raar beest op de vitrine. // Ik nam de Grazia weer eens mee, maar ik lees die dingen altijd zo snel uit dat ik het meteen weer zonde van m’n geld vind. // We keken een film waarvan ik de naam ben vergeten.. en daarom heb ik hem ook niet behandeld in een Film-artikel :(

Krullen! I love krullen! Eindelijk is mijn haar weer zo lang dat mijn slag weer terugkomt <3 // Ik stuurde Sanne (@Sanneke89) een kaartje omdat haar kiezen werden getrokken… // En ik kreeg een kaartje terug! // Met een hartje! Zo leuk dit <3

Katten assorti ;) Sexy cat in de tuinstoel aan het zonnen // Kat op de bankleuning, chagrijnig/sexy // Kat slapend // Kat slapend in aparte houding ;)

Mijn Dolce Gusto was kapot en het duurde heel lang voor hij ‘gemaakt’ was. Toen ik hem drie weken later terugkreeg, was hij alleen nog steeds kapot, dus stuurde ik hem na een boos telefoontje weer op. Weer drie weken later kreeg ik een bericht dat hij niet meer gerepareerd kon worden en ik een nieuwe zou krijgen. Ook goed! Een nieuwe machine betekent ook een nieuwe probeerverpakking en een nieuwe code voor een gratis doosje cups, dus ik deed meteen een bestelling. Ik ontdekt Chai Tea Latte, een superlekkere thee-variant met veel minder calorieën dan de Starbucks versie. Score! Hier zie je mijn bestelling van Chai Tea Latte, Vanille Latte Machiato, Latte Machiato en Chocochino. Yum, yum, en YUM! // Alles wat ik heb opgemaakt de afgelopen keer. En ik kan alvast verklappen dat het er nu nóg meer zijn! // Katje in de stoel. // Zo ziet hij eruit als hij net wakker is, haha. Dan is zijn hele snoetje plat ;)

Wat heb jij de afgelopen weken allemaal gedaan? Heb je weleens een babypadje gezien?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

35 gedachtes over “Personal Photos #7

    • Goss is een make-up artist uit Engeland die heel veel Youtube filmpjes en tutorials maakt, heel tof om te zien. Hij doet vooral hele natuurlijke make-up (ook omdat hij als man niet echt wegkomt met een dikke smokey look natuurlijk) en dat vind ik juist heel tof!

  1. Leuk om een kijkje te nemen in je leven! Wat een schattige kat! <3 Wat lief dat je Sanne een kaartje hebt gestuurd! Ik heb wel eens een babypadje gezien! Super schattig zijn die! Ik heb afgelopen week eigenlijk bijna niks gedaan haha!

share the love...

