Eigen domein! <3

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Yay! Sinds gisteren ben ik flink aan het fröbelen geweest en vandaag is het zover: mijn eigen domein is tot in de puntjes verzorgd en volledig zoals ik het wil :D

Voor jullie verandert er niets: alle posts en comments zijn oververhuisd en het thema kon ik ook opnieuw vinden. Alleen nu vind je mijn blog voortaan op solidewij.nl in plaats van op solidewij.wordpress.com. Een hele vooruitgang vind ik zelf!

Uiteraard doe ik dit ook alvast ter ere van mijn 6-maanden blogverjaardag, die er volgende week aankomt. Hou de site dus zeker in de gaten, want er komt wat leuks aan!

Liefs,
Lidewij

44 gedachtes over “Eigen domein! <3

  1. Top meid! Ik heb al een domein die linkt naar mijn blogger. Wil eigenlijk ook alles zelf maken want dat heb je toch met een domein meer vrijheid? Ben alleen bang dat het zoveel werk is om alles over te zetten. Hoe heb jij het aangepakt?

    Liefs.,
    Kim

    • Dat scheelt inderdaad veel in vrijheid! Hoe het met blogger werkt weet ik niet, want ik ben via wordpress overgestapt. Wel weet ik dat Sophie van filosophiee.nl net als jij van blogger naar een eigen domein ging, misschien kun je haar vragen hoe ze dat heeft gedaan :) Al is het wel te vinden hoor, op internet!

  2. Tof, gefeliciteerd! Ik wil graag ook een eigen domein, echter loop ik er al een tijdje mee te stuntelen… ik heb namelijk geen credit card en dat is blijkbaar wel noodzakelijk.

  3. Gefeliciteerd lieverd! En ik heb nu pas door dat wij in dezelfde week dan zijn begonnen met bloggen! Ik heb volgende week ook mijn blog 6 maanden Bday! Haha! Geniet van je nieuwe domein mop!

share the love...

