Andrélon Get the Volume Powder

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies, er is sinds kort iets op de markt dat je relatie met je haar voorgoed zal veranderen. Het heet Get the Volume Powder en het is van het merk Andrélon. Meer weten? Kijk dan snel verder!

Dit is hem dan, het kleine flesje roze goo die je haar omtovert in een volumineuze bos kapperswow.

Op het flesje staat dat je het voor gebruik goed moet schudden. Ik dacht aanvankelijk dat dit de bedoeling is zodat je geen klontjes in je poeder hebt, maar er gebeurt nog iets als je het schudt, namelijk dit:

Het poeder zelf krijgt ook een hoop meer volume, wat langzaam terugzakt.

Het poeder lijkt trouwens roze, dit komt door de verpakking. Je strooit echter gewoon een wit poeder op je haar, wat zich met wat woelen en scrunchen goed vermengt met je haar en dan niet meer zichtbaar is. Geen witte waas dus!

Dan heb effect. Doet het wat? Jazeker! Op de foto’s hieronder heb ik in de bovenste foto’s geen volumepoeder in mijn haar en in de onderste rij wel. Vooral achter op mijn hoofd, waar ik een hele vervelende kruin heb, heb ik het poeder gebruikt om de kruin wat te maskeren. Bekijk het effect zelf en wees overdonderd :)

In plaats van een rare kruin – ook als mijn haar net gewassen is :( – zie je nu een volumineuze bobbel. Het lijkt zelfs alsof ik mijn scheiding wat meer naar de zijkant heb gedaan, maar hij zit toch echt op dezelfde plek! Dat is pas volume!

Dit goedje is hartstikke fijn! Ondanks dat er maar 7 gram product in het flesje zit, wat echt ongelofelijk weinig lijkt, gebruik je natuurlijk maar een paar iniminiemicrogram per keer en doe je dus alsnog ontzettend lang met zo’n verpakking. Voor 4,99 ben ik in elk geval fan!

Heb jij dit poeder ook weleens geprobeerd? Heb jij ook ergens zo’n vreemde (en vooral vervelende) kruin?

Liefs,
Lidewij

(en groetjes van mijn uitgroei) ;)

Follow on Bloglovin

32 gedachtes over “Andrélon Get the Volume Powder

  1. Doe mij maar een krultang. Vind ik een leuker middel dan zo’n chemisch goedje. Leuke blog. zag je reactie op de site van femke. Ik heb ook lang geblogd, zo’n 5 jaar, waarvan nog een 2e blog een jaar in het Italiaans. Heel veel mensen leren kennen. Leuk is dat. Maar ik ben onlangs gestopt. Vind het nog wel leuk blogs van anderen te volgen. Ben zelf geen beauty-blogger geweest, en die volg ik ook weinig, maar ik houd wel van mooie dingen, dus ik ga jou wel volgen. Je schrijft ook leuk! Groetjes, Lotje (van Peter)

  2. Ik heb het spul ook, maar het voelt zo vies.. :O ruikt heerlijk dat wel.. ik weet nog niet precies wat ik er van vind eigenlijk….

  3. Kauwgumballen geur in je haar? Jaaa ik wil! Maar klinkt goed Lidewij, ik denk dat dit ook wel wat voor mijn haar is, dat hangt altijd maar wat..Groetjes terug aan je uitgroei:)

  4. Je bent er echt positief over. Ik zie hem steeds vaker voorbij komen en het effect vind ik altijd heel erg gaaf. Ik zie het mezelf nog niet zo snel doen. Ik ben niet een persoon die veel met mijn haar doet. Mijn haar krullen vind ik soms nog wel leuk om te doen.

    • Ik ben ook niet iemand die elke ochtend de tijd neemt om haar haren helemaal in de krul te gooien, ik doe eigenlijk nooit iets met mijn haar. Maar juist als het echt heel nasty zit, is dit zo fijn want het kost ongeveer tien seconden en alles zit weer goed! En het kost geen drol natuurlijk, dat scheelt ook ;)

  5. Haha, groetjes terug. Ik heb ook zo’n kruin, volgens mij heeft iedereen die? (Toch?) Heb zoiets nooit gebruikt omdat mijn haar een moeilijke is, bijna niks werkt met mijn haar.

share the love...

