NOTD – The Bare Minimum

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Wat is deze? Je ziet het hem denken ;) Vandaag draag ik een lekker nude lakje op mijn nagels, namelijk het kleurtje Be Natural van Catrice. Lekker neutraal, maar wel een kleurtje. Kijk je mee?

Ik vind zo’n kleurtje ideaal als ik wel nagellak wil dragen, maar niet alle aandacht naar mijn nagels wil laten gaan. Bijvoorbeeld wanneer ik een sollicitatie heb, of anderszijds belangrijke mensen voor het eerste ontmoet. Ik wil dan een verzorgde indruk maken, maar geen schreeuwende nagellakkleur dragen. Be Natural is dan mijn go-to lakje!

Welk kleurtje nagellak zou jij naar een sollicitatie dragen? Of zou je helemaal geen nagellak dragen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

Een gedachte over “NOTD – The Bare Minimum

share the love...

